Opgelost door UPC (nu Ziggo): Per September 2012 opgezegd en sinds juli 2012 Geen Internet & Telefoon verbinding...

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 6865
Gebruiker
Anoniem
Datum
1 reactie

Details

De klacht

De overeenkomst met UPC voor de internet verbinding opgezegd voor het einde van de overeenkomst in September 2012. Reden hiervoor een andere provider met een 'n betere bandbreedte Up & Down. UPC sluit zonder enige aankondiging vooraf mijn Internet en telefoon verbinding af ik ben hiervan afhankelijk om te communiceren met mijn werkgever, prospects en klanten (Thuis-werkplek met Het Nieuwe Werken, Video vergaderen met mijn Business Partners lukt niet meer, kortom algehele ellende wat veel geld en lees omzet kost.
De vele telefonisch gesprekken met UPC via de GSM resulteerd in geen enkel resultaat beloofde aannames door UPC worden niet nagekomen, een internetverbinding van 60MB vandaag 9 juli 2012 is wederom niet gerealiseerd. Met een verbinding van 22,8 Kb up en 7,4 Kb Down is onwerkbare situatie ontstaan. Na 15 juli zal ik op persoonlijke titel een proef proces gaan opstarten en UPC verantwoordelijk gaan stellen voor de gemaakte kosten, omdat zij hun leveringsvoorwaarden niet nakomen.

De oplossing

Ik ga er vanuit dat er snel een vinkje wordt aangezet dit voor een periode van 2 weken en de Internet & telefoonverbinding toegankelijk te maken, daarna alle door mij extra gemaakte kosten volledig compenseren. ( Voor Business Consultancy is mijn uurtarief euri 130,00) En ik heb vele uren ellende doorgemaakt...
Intern bij UPC een leermoment hebben hoe om te gaan opzeggingen, en door medewerkers geen aannames te laten doen
" van na het weekeinde werkt weer alles, mijnheer....
Er is nu sprake van 4 weken geen of traag internet, omdat een 'n verkeerde mutatie heeft plaats gevonden. En hoe kan ik nu van huis uit werken, deelnemen aan Live Meetings of Video vergaderen zonder 'n telefoon en een internet verbinding...? Net op een piek-moment voor een vakantie periode...

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Anoniem
    Datum
    Door UPC is mijn klacht zeer goed afgehandeld, we beschikken weer over de diensten het allemaal zeer correct afgehandeld. Ook een passende vergoeding is door UPC beschikbaar gesteld, kortom een professionele oplossing en afhandeling van mijn klacht. Voor de TV diensten blijven we gebruik van de dienstverlening van UPC.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Anoniem
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen