Opgelost door UPC (nu Ziggo): Plotse signaalverlies en kosten

???

Sinds een paar maanden is het soms mogelijk om analoog ontvangst over te zetten naar digitaal ontvangst (als de tv geschikt is). Mijn tv is geschikt en ik ben met wat softwarematige handelingen omgeschakeld naar digitaal. Prima signaal.
Sinds een paar weken is het signaal ineens slechter. Vooral Nederland 1, 2 en 3. De kabels liggen in goten en achter kasten en daar kom ik niet aan en bij.
Terwijl ik na een lange dag werken een stuk film wil kijken, wil mijn vrouw naar een andere zender kijken. Dat doet ze boven in de slaapkamer waar het signaal goed is.... was... UPC gebeld en ze meten een slecht signaal. Allerlei vragen hoe e.e.a. is aangesloten. Vanuit ingang meterkast naar een versterker (met stroom en retour signaal) naar een splitter die 4 uitgangen heeft. Dan is het niet goed te meten. Alles moet losgekoppeld om een zuiver signaal te meten van meterkast naar upcbox. Monteur (komt vrijdag) kost min. 60 euro (indien reden bekabeling).

UPC laat een monteur ervoor zorgen dat het signaal op alle tv's weer prima is zonder kosten. Signaal was immers prima. En niets is veranderd aan de bekabeling.

UPC (nu Ziggo)
    Geachte heer Kloppenburg,Een medewerker heeft inmiddels telefonisch contact met u gehad en de kwestie besproken. Hierbij zijn vervolgafspraken gemaakt. Mocht u het op prijs stellen dat de medewerker in de tussentijd contact met u opneemt dan vernemen wij dit graag van u.Met vriendelijke groet,UPC Nederland
    ???
    UPC is serieus met de klacht bezig geweest. Het heeft bij elkaar wel een maand geduurd en waarschijnlijk zijn de klachten die ik al ruim een jaar heb (of langer) door dezelfde oorzaak (kapotte kabel in de grond, buiten mijn huis, in de straat).
    Ik ben tevreden met de oplossing, signaal is nu goed.

???

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?