Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht UPC (nu Ziggo): Plotseling geen internet, alleen reactivatie modem nodig, duurt nu al 8 dagen!
Details
De klacht
Zaterdag 21 september 2013 hield plotseling internet ermee op.Gebeld met UPC, men wist niet hoe dit kon, er was geen enkel aanwijsbare reden (geen abonnements wisseling/aanpassing, geen betalingsachterstand en geen defecte hardware). Men kon zien dat het modem moest worden gereactiveerd, het werkte wel maar stond op non actief "een administratieve handeling, duurt 24 uur" aldus een UPC medewerker.
Inmiddels zijn we 8 dagen en 2x per dag bellen met de helpdesk verder en zijn we nog even ver, sterker nog ik ben inmiddels ook 1 van de 2 telefoonlijnen " kwijt" geraakt .
Zojuist weer gebeld en opnieuw moet ik wachten " tot 72 uur kan het duren" !
Gebeld om op te zeggen maar dat kan ik pas in december 2013.
Hoe moeilijk is het om een modem te reactiveren, 8 dagen werk????
De oplossing
Wat ik het liefste zou willen is per direct weg (met behoud van mijn telefoonnummers), of men moet dit simpele administratieve probleem per direct oplossen.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.