Klacht UPC (nu Ziggo): Plotseling geen internet, alleen reactivatie modem nodig, duurt nu al 8 dagen!

Klachtnummer
# 36141
Gebruiker
coen99
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Zaterdag 21 september 2013 hield plotseling internet ermee op.
Gebeld met UPC, men wist niet hoe dit kon, er was geen enkel aanwijsbare reden (geen abonnements wisseling/aanpassing, geen betalingsachterstand en geen defecte hardware). Men kon zien dat het modem moest worden gereactiveerd, het werkte wel maar stond op non actief "een administratieve handeling, duurt 24 uur" aldus een UPC medewerker.
Inmiddels zijn we 8 dagen en 2x per dag bellen met de helpdesk verder en zijn we nog even ver, sterker nog ik ben inmiddels ook 1 van de 2 telefoonlijnen " kwijt" geraakt .
Zojuist weer gebeld en opnieuw moet ik wachten " tot 72 uur kan het duren" !
Gebeld om op te zeggen maar dat kan ik pas in december 2013.
Hoe moeilijk is het om een modem te reactiveren, 8 dagen werk????

De oplossing

Wat ik het liefste zou willen is per direct weg (met behoud van mijn telefoonnummers), of men moet dit simpele administratieve probleem per direct oplossen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    coen99
    Datum
    30 september weer gebeld.
    Vandaag te horen gekregen dat het pas de 28ste goed in het systeem is gezet ! (ben al bezig vanaf 21 september) en dat het vanaf dat moment tot 6 werkdagen kan duren ??!
    Kortom NU nog 4 dagen. Dit is echt bijna lachwekkend ware het niet dat ik met het probleem zit.

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen