Opgelost door UPC (nu Ziggo): Problemen internetverbinding

Raymon

Sinsds 25 februari 2013 hebben wij het alles-in-een-pakket van UPC. Het internet werkt van het begin af aan echter al niet naar behoren (ligt er soms meer de helft van de dag uit). Er zijn al drie monteurs langs geweest, maar de laatste buitenmonteur kon zijn werk niet doen, aangezien toen sprake was van een collectieve storing.

Sindsdien lijkt het echter onmogelijk te zijn om nogmaals een afspraak te maken voor een zogenaamde 'buitenmonteur'. UPC heeft drie keer toegezegd te zullen terugbellen, maar dit is tot op heden nog niet gebeurd: dit is erg frustrend.

Wij hopen dat wij zo snel mogelijk naar behoren gebruik kunnen maken van het internet en dat UPC onze klacht serieus neemt. Tevens wensen wij een vergoeding voor de gemaakte telefoonkosten voor het veelvuldig moeten bellen naar de klantenservice en de periodes die wij geen gebruik konden maken van het internet.

UPC (nu Ziggo)
    Geachte heer Tuin,Binnen enkele dagen wordt er contact met u opgenomen inzake uw klacht.Met vriendelijke groet,UPC Nederland
    UPC (nu Ziggo)
    Geachte heer Tuin,Vandaag nam een van onze medewerkers contact met u op. Tijdens dit contact gaf u aan dat de problemen verholpen zijn.Om deze reden verzoeken wij u vriendelijk om uw klacht als afgehandeld aan te merken.Met vriendelijke groet,UPC Nederland

Raymon

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?