Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Opgelost door UPC (nu Ziggo): Problemen internetverbinding
Details
De klacht
Sinsds 25 februari 2013 hebben wij het alles-in-een-pakket van UPC. Het internet werkt van het begin af aan echter al niet naar behoren (ligt er soms meer de helft van de dag uit). Er zijn al drie monteurs langs geweest, maar de laatste buitenmonteur kon zijn werk niet doen, aangezien toen sprake was van een collectieve storing.Sindsdien lijkt het echter onmogelijk te zijn om nogmaals een afspraak te maken voor een zogenaamde 'buitenmonteur'. UPC heeft drie keer toegezegd te zullen terugbellen, maar dit is tot op heden nog niet gebeurd: dit is erg frustrend.
De oplossing
Wij hopen dat wij zo snel mogelijk naar behoren gebruik kunnen maken van het internet en dat UPC onze klacht serieus neemt. Tevens wensen wij een vergoeding voor de gemaakte telefoonkosten voor het veelvuldig moeten bellen naar de klantenservice en de periodes die wij geen gebruik konden maken van het internet.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.