Klacht UPC (nu Ziggo): Pure oplichting

Klachtnummer
# 432499
Gebruiker
Ilse
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Via Mes. van fb heb ik contact opgenomen met ziggo 25 m, omdat ik al 6 dagen last had van internet uitval tussen 14.00/14.30 uur tot ongeveer 18.00 uur.
Mijn vraag was hoe dit kon.
Dat was niet goed en deze medewerker komt aan met het verhaal, de monteur, waarop ik bedank, omdat ik geen extra kosten wil hebben. Vervolgens zegt deze medewerker dat hij de straatkast heeft doorgemeten, en deze niet goed is.
Waarop hij zegt dat daar gratis een monteur voor kan komen.
Hij stuurt mij de zakelijke overeenkomst.
Waarop ik zeg, dat ik niks voor een monteur wil betalen.
En het ook duidelijk zeg, als de monteur komt voor de straat kast betaal ik niks, waarop hij nee zegt, dus plannen we een afspraak in.
Vervolgens 27 maart 2020 om 12.00 uur belt de monteur aan. Ik doe open en zeg hem dat hij bij de straatkast moet zijn.
Maar hij moet binnen door meten, woon hier sinds 1 feb 2020, dus hij zegt je hebt wel hele oude wanddoos die vervang ik wel even.
Ik moet woningbouw bellen, de kabel is niet goed in mijn huis.
Vervolgend krijg ik.een mail voor 50 euro wat ik moet betalen.
Daar ben ik.het niet mee eens, heb hier niet om gevraagd

De oplossing

Dat ik niks hoef te betalen, voor diensten waar ik niet om gevraagd heb.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen