Opgelost door UPC (nu Ziggo): range extender werkt niet op nieuwe horizon modem

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 13070
Gebruiker
els tau
Datum
2 reacties

Details

De klacht

wij hebben sinds anderhalve week het nieuwe horizon pakket, met een nieuw modem. om ook op de bovenverdieping goede ontvangst te hebben , hadden wij een cisco range extender aangeschaft die vlekkeloos op ons "oude" modem werkte.
na vele malen proberen de extender te installeren op het nieuwe modem uiteindelijk upc gebeld. daar blijkt het probleem bij het nieuwe modem de cisco epc 3825 te liggen. er wordt gezocht naar een oplossing, mijn probleem is nu dat upc mij niet op de hoogte zal stellen wanneer het probleem verholpen is, ik zal dus zelf moeten blijven proberen wanneer de range extender uiteindelijk wel zal kunnen communiceren met het modem.

De oplossing

ik wil dat upc mij op de hoogte stelt wanneer het probleem is opgelost zodat ik niet trial en error hoeft te proberen de extender op het modem aan te sluiten

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    UPC (nu Ziggo)
    Datum
    Geachte mevrouw Tau, Naar aanleiding van het contact met een van onze medewerkers berichten wij u als volgt. Een van onze medewerkers neemt vanmiddag opnieuw contact met u op om de huidige stand van zaken te bespreken. Met vriendelijke groet, UPC Nederland
  2. Auteur
    els tau
    Datum
    het is zeer adekwaat opgelost horizonbox en internet werken top

Uiteindelijke oplossing

Auteur
els tau
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen