Opgelost door UPC (nu Ziggo): Regelmatig wegvallen van internetverbinding sinds nieuw Cisco modem

Peter Schrijvers

Zoals ik bij punt 2 vermeld, valt de internetverbinding regelmatig weg.
Dit alles sinds ik een nieuw modem (Cisco EPC3925 EuroDocsis 3.0 2-PORT Voice Gateway) geleverd heb gekregen na wijziging van mijn abonnement.

Gewenste oplossing is een stabiele internetverbinding zoals ik die eigenlijk al jaren gewend ben van UPC.

UPC (nu Ziggo)
    UPC Nederland heeft contact opgenomen met de heer Schrijvers en we werken samen aan een oplossing.
    Peter Schrijvers
    De monteur die naar aanleiding van deze klacht is langs geweest heeft een aantal zaken aangepast, de internetverbinding is nadien op en hikje na stabiel. De klachtafhandeling verdient complimenten. Telefonische ondersteuning, vriendelijke communicatie, uitvoerige tests nadat de aanpassingen zijn gedaan en een meer dan ruime compensatie hebben het vertrouwen in UPC (voor zover aangetast) volledig hersteld. Mijn dank is groot.
    Nogmaals dank!

Peter Schrijvers

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?