Opgelost door UPC (nu Ziggo): Regelmatig wegvallen van internetverbinding sinds nieuw Cisco modem

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 12138
Gebruiker
Peter Schrijvers
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Zoals ik bij punt 2 vermeld, valt de internetverbinding regelmatig weg.
Dit alles sinds ik een nieuw modem (Cisco EPC3925 EuroDocsis 3.0 2-PORT Voice Gateway) geleverd heb gekregen na wijziging van mijn abonnement.

De oplossing

Gewenste oplossing is een stabiele internetverbinding zoals ik die eigenlijk al jaren gewend ben van UPC.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

3 reacties

  1. Auteur
    UPC (nu Ziggo)
    Datum
    UPC Nederland heeft contact opgenomen met de heer Schrijvers en we werken samen aan een oplossing.
  2. Auteur
    Peter Schrijvers
    Datum
    De monteur die naar aanleiding van deze klacht is langs geweest heeft een aantal zaken aangepast, de internetverbinding is nadien op en hikje na stabiel. De klachtafhandeling verdient complimenten. Telefonische ondersteuning, vriendelijke communicatie, uitvoerige tests nadat de aanpassingen zijn gedaan en een meer dan ruime compensatie hebben het vertrouwen in UPC (voor zover aangetast) volledig hersteld. Mijn dank is groot.
  3. Auteur
    Peter Schrijvers
    Datum
    Nogmaals dank!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Peter Schrijvers
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen