Klacht UPC (nu Ziggo): Service kan beter

Klachtnummer
# 274696
Gebruiker
bodypaintleeuw
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Onlangs hebben wij ziggo enkel vragen gesteld over aanpassingen van het Internet binnenshuis.
Als je het zo omrekent naar Guldens betalen we best wel veel voor internet en kabel tv aan ziggo.
Daar voor verwachten wij van Ziggo enige service.

Ziggo zegt dood leuk, dat zij alles leveren maar veder dan de modem zullen zij niet gaan.
Alles wat daar veder aan komt, stel je moet je pc elders aansluiten waar wifi niet is of slecht bereik heeft dien je deze kosten allemaal zelf te betalen.

Ik vind dat Ziggo op zijn mist bepaalde dingen gratis dient aan te bieden als stukje service.
Helaas doet men dit niet..

Erg jammer..

De oplossing

Wat verwachten wij van ziggo?
Nou op ze mist kunnen zij wat aan de service doen of aan hun hoge internet en kabel tv prijzen als de service zo blijft...
Indien ziggo ons persoonlijk wenst te helpen zouden enkele gratis producten (zonder aanpassingen van het contract) een optie wezen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen