Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Opgelost door UPC (nu Ziggo): Slecht beeld Horizon box en SLECHTE SERVICE als gevolg
Details
De klacht
Februari 2014 klacht gemeld, slecht beeld en slecht geluid, natuurlijk voor de olympische spelen.3x monteur geweest, alle kabel binnens vervangen, geen oplossing wel EUR 15,- voor moeten betalen. Uiteindelijk buitenmeting gedaan, kabel breuk buiten, dit zou, a.g.v. vergunningaanvraag met 8 wkn opgelost worden.
Inmiddels ben ik vele telefoontjes verder en na +/- 16 wkn, en na herhaaldelijke toezeggingen dat de kabel voor de WK vervangen zou zijn nog steeds niet.
OM GEK VAN TE WORDEN, ik wordt gewoon niet serieus genomen.
De oplossing
Dat mijn kabel, zoals meerdere malen telefonisch toegezegd, voor de WK, dus nog deze week wordt vervangen. Dat het abonnementsgeld van de maanden Februari, Maart, April, Mei en Juni wordt gecrediteerd, dat de onterecht in rekening gebrachte binnenkabel (want niet nodig) wordt gecrediteerd en dat er een compensatie plaats vindt voor frustratie en het vele onnodige bellen plaats vindt.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.