Opgelost door UPC (nu Ziggo): Slecht beeld Horizon box en SLECHTE SERVICE als gevolg

atten00

Februari 2014 klacht gemeld, slecht beeld en slecht geluid, natuurlijk voor de olympische spelen.
3x monteur geweest, alle kabel binnens vervangen, geen oplossing wel EUR 15,- voor moeten betalen. Uiteindelijk buitenmeting gedaan, kabel breuk buiten, dit zou, a.g.v. vergunningaanvraag met 8 wkn opgelost worden.
Inmiddels ben ik vele telefoontjes verder en na +/- 16 wkn, en na herhaaldelijke toezeggingen dat de kabel voor de WK vervangen zou zijn nog steeds niet.
OM GEK VAN TE WORDEN, ik wordt gewoon niet serieus genomen.

Dat mijn kabel, zoals meerdere malen telefonisch toegezegd, voor de WK, dus nog deze week wordt vervangen. Dat het abonnementsgeld van de maanden Februari, Maart, April, Mei en Juni wordt gecrediteerd, dat de onterecht in rekening gebrachte binnenkabel (want niet nodig) wordt gecrediteerd en dat er een compensatie plaats vindt voor frustratie en het vele onnodige bellen plaats vindt.

UPC (nu Ziggo)
    Geachte heer Van Atten,Naar aanleiding van uw melding op Klachtenkompas hebben wij intern onderzoek verricht naar de gang van zaken.Hieruirt komt naar voren dat wij u niet goed van dienst zijn geweest.Omdat wij de kwestie graag telefonisch met u bespreken, hebben wij getracht u te bereiken op uw vaste en mobiele telefoonnummer, maar wij zijn er helaas nog niet in geslaagd met u in contact te komen.Wij proberen het aanstaande maandag graag nogmaals.Met vriendelijke groet,UPC Nederland
    atten00
    Deze week contact gehad met medewerker van customer contact afd van UPC, het begin van een oplossing is gemaakt. Deze week zou de kabelschade gerepareerd worden, moet nog zien of dat gaat lukken. Inmiddels wel een gedeelte compensatie toegezegd gekregen en een bos bloemen ontvangen. Na oplossing van het probleem eindbalans opmaken.
    Ik ben benieuwd.
    atten00
    Gedeelte compensatie zoals toegezegd inmiddels ontvangen, maar............Inmiddels weer bijna 2 weken verder en geen reparatie uitgevoerd, om gek van te worden.
    atten00
    Reparatie lijkt uitgevoerd te zijn (mijn stoep is open geweest), heb nog wel een keer stilstaand beeld gehad. Helaas heb ik van UPC of van de aannemer nog geen terugkoppeling gehad zoals was beloofd.
    Kijk even aan hoe het beeld en geluid is de komende week en zal dan contact opnemen met UPC voor de afhandeling en afmelding van de klacht.
    Geachte heer Van Atten,
    Een medewerker neemt in week 29 telefonisch contact met u op om de kwestie met u te bespreken.mety vriendelijke groet,
    UPC Nederland
    atten00
    Uiteindelijk is op maandag 7 juli mijn volledige kabel vervangen, dit is door de aannemer teruggekoppeld. Oude kabel bleek toch niet meer te repareren. Beeld en geluid is nu goed.
    Probleem lijkt opgelost. Ga dit nu terugkoppelen aan Customer Care van UPC, even afwachten hoe dit verder afgehandeld wordt.
    UPC (nu Ziggo)
    Geachte heer Van Atten,Volgens onze gegevens is de kwestie inmiddels opgelost.Indien u de klacht ook als afgehandeld beschouwt verzoeken wij u vriendelijk de status van de kwestie hierop aan te passen.Met vriendelijke groet,UPC Nederland
    atten00
    't heeft erg lang geduurd voordat de klacht is afgehandeld maar uiteindlijk naar tevredenheid opgelost.

atten00

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?