Opgelost door UPC (nu Ziggo): Slecht / geen wifi bereik

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 83674
Gebruiker
tomvanbalkum
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Sinds enkele maanden veel problemen met mijn wifi. Op telefoons, laptops en een tablet worden ik regelmatig van mijn eigen wifi-netwerk gegooid en heb ik geen bereik meer. Meerdere malen met de klantenservice gebeld, samen met de desbetreffende upcmedewerk(st)er kanalen veranderd, terug naar fabrieksinstellingen gezet, zelfs het modem verplaatst maar tot op heden weinig tot geen verbetering. Ook het verhaal over storingen van randapparatuur te horen gekregen. Zelfs toen ik met mijn laptop naast mijn modem stond werd ik nog verbonden met het netwerk van de buren.
Gisteravond wederom gebeld maar de medewerkster kon niks voor mij doen, ze stelde voor dat ik maar bedraad ging werken.
Aangegeven dat kennissen van mij middels een nieuw modem geen problemen met de wifi meer ondervinden voorgesteld om dit ook bij mij te proberen maar hier wilde de mevrouw absoluut niet aan.
Aangezien ik gewoon netjes betaal wil ik een goedwerkend product. Wellicht dat KPN of tele2 mij dit kan bieden.

De oplossing

Goed werkende wifi.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    tomvanbalkum
    Datum
    Gebeld door medewerker UPC, in overleg zeer snel een ander modem toegestuurd gekregen, ik ben hierna keurig teruggebeld hoe het bereik/ontvangst toen was en dit was goed!
    Ik erg netjes en goed te woord gestaan en UPC heeft mijn klacht prima verholpen.
    Goede service.
  2. Auteur
    tomvanbalkum
    Datum
    zie vorige opmerking

Uiteindelijke oplossing

Auteur
tomvanbalkum
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen