Opgelost door UPC (nu Ziggo): Slecht / geen wifi bereik

tomvanbalkum

Sinds enkele maanden veel problemen met mijn wifi. Op telefoons, laptops en een tablet worden ik regelmatig van mijn eigen wifi-netwerk gegooid en heb ik geen bereik meer. Meerdere malen met de klantenservice gebeld, samen met de desbetreffende upcmedewerk(st)er kanalen veranderd, terug naar fabrieksinstellingen gezet, zelfs het modem verplaatst maar tot op heden weinig tot geen verbetering. Ook het verhaal over storingen van randapparatuur te horen gekregen. Zelfs toen ik met mijn laptop naast mijn modem stond werd ik nog verbonden met het netwerk van de buren.
Gisteravond wederom gebeld maar de medewerkster kon niks voor mij doen, ze stelde voor dat ik maar bedraad ging werken.
Aangegeven dat kennissen van mij middels een nieuw modem geen problemen met de wifi meer ondervinden voorgesteld om dit ook bij mij te proberen maar hier wilde de mevrouw absoluut niet aan.
Aangezien ik gewoon netjes betaal wil ik een goedwerkend product. Wellicht dat KPN of tele2 mij dit kan bieden.

Goed werkende wifi.

tomvanbalkum
    Gebeld door medewerker UPC, in overleg zeer snel een ander modem toegestuurd gekregen, ik ben hierna keurig teruggebeld hoe het bereik/ontvangst toen was en dit was goed!
    Ik erg netjes en goed te woord gestaan en UPC heeft mijn klacht prima verholpen.
    Goede service.
    zie vorige opmerking

tomvanbalkum

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?