Opgelost door UPC (nu Ziggo): slecht internet bereik van de horizon box

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 21755
Gebruiker
hadeha
Datum
2 reacties

Details

De klacht

een slecht bereik van de wifi van de hdbox met de tablet ong 1 meter en met de laptop 3 mrt
monteur langs geweest maar kon ook niet verklaren hoe of wat
daar om een router van neatgear aangesloten op de hdbox en dan wel bereik zelfs tot op zolder gaarne wil ik hier een oplossing voor hebben

De oplossing

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    UPC (nu Ziggo)
    Datum
    Geachte heer, mevrouw, Een medewerker heeft inmiddels telefonisch contact met u gehad en de kwestie besproken. Indien u de kwestie als afgehandeld beschouwt, dan verzoeken wij u vriendelijk de status van dit dossier als zodanig aan te passen.Met vriendelijke groet,UPC Nederland
  2. Auteur
    hadeha
    Datum
    is in goed overleg tot een oplossing gekomen bebankt upc

Uiteindelijke oplossing

Auteur
hadeha
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen