Klacht UPC (nu Ziggo): slechte behandeling callcenter medewerker

gerrit

Mijn internetsnelheid gaat per 1-7-2014 van 25mb/s naar 120mb/s als ik per 1 juli een nieuw modem had geplaatst, mooi niet dus!!
Per 29 juni het nieuwe modem geplaatst maar geen sneller internet integendeel zelfs.
Op 4 juli gebeld met callcenter en de medewerkster vertelde mij dat ik mijn modem niet
voor 1 juli had geplaatst {modem 28 juni ontvangen} ik kan bewijzen dat dit wel is gebeurd want deel van de 29 juni gebeld met callcenter {bleek dat modem op afstand moest worden gereset}
Deze medewerkster houd voet bij stuk en we worden beiden kwaad, waarna zij de
telefoon er op gooit.
Gelijk weer gebeld en na lang wachten door een ander medewerker wel goed behandeld.

UPC (nu Ziggo)
    Geachte heer Jousma,Naar aanleiding van uw bericht heeft een van onze medewerkers contact met u opgenomen. Indien u de kwestie als afgehandeld beschouwt verzoeken wij u vriendelijk deze als zodanig af te melden. Mocht u er prijs op stellen dat de medewerker nog contact met u opneemt vernemen wij dit graag.Met vriendelijke groet,
    UPC Nederland

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?