Klacht UPC (nu Ziggo): Slechte service, geen oog voor de behoefte van de klant

Sib

Vraag: Onlangs heb ik telefonisch contact gehad met de klantenserice van Ziggo. Hierbij heb ik aangegeven dat ik graag een Media XL box met de functie terugkijken en live pauzeren. Hierbij heb ik aangegeven dat ik niets wens te veranderen aan mijn internetsnelheid en GEEN vaste telefonie wens.

Antwoord: De medewerker heeft aangegeven dat dit mogelijk is en aangegeven dat ik van €48 naar €52 pm zou gaan omdat ik een extra dienst aanschaf. Hiermee ging ik akkoord. Medewerker gaf aan dat ik een nieuwe Media box XL zou ontvangen en mijn huidige box terug moest sturen.

Zo gezegd zo gedaan. Nieuwe mediabox geïnstalleerd. Oude retour gestuurd. Na 2 weken de Ziggo media box XL in bezit te hebben vielen mij een aantal dingen op. 1. ik kon nog steeds GEEN programma's terugkijken, live pauzeren of gebruik maken van het beperkt gratis filmaanbod. 2. Mijn internet was zo traag als een slak, waardoor wifi regelmatig wegviel.

Met deze klachten, opnieuw contact gehad met de klantenservice van Ziggo. Opnieuw klacht beschreven. Uitgelegd dat ik niet begrijp wat er aan de hand is. Medewerker is het eea gaan uitzoeken. Medewerker van ziggo kwam tot de conclusie dat ik het HOOGSTE aanbod van ziggo had, met sneller internet, daarnaast alle TV diensten die ziggo biedt voor €84,- per maand. Daarnaast een abbonement op Films en TV-series. waar ik NIET om heb gevraagd.

Toen ik dit hoorde werd ik erg kwaad. HOE IS DIT MOGELIJK?! wordt er wel geluisterd naar de behoefte van de klant? Desbetreffende medewerker bood zijn excuses aan. Waar ik vrij weinig aan heb. Medewerker gaf aan dat hij alles zou terugdraaien, ik opnieuw een mediabox zou ontvangen en mijn huidige opnieuw moet terugzenden. Daarnaast gaf de medewerker aan dat wat ik graag wens: terugkijken en live pauzeren ongeveer €60 per maand gaat kosten.

Wat is dit voor rompslomp en slechte klantenserice??? mijn klacht kon niet in behandeling genomen worden bij de medewerker, hiervoor heeft hij mij doorverbonden naar een wachtrij waar ik meer dan 1 uur!!!! moest wachten. Dit is te gek voor worden..

Mijn oplossing:

ALLES TERUGDRAAIEN. Hiervan een bevestiging.

Daarna uitvoeren wat ik wens. Dat is Live pauzeren, terugkijken, en toegang tot het beperkte filmaanbod wat hierbij hoort. tegen het beloofde tarief van €52,-
Daarnaast wens ik een vergoeding voor de gemaakte telefoonkosten!

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?