Klacht UPC (nu Ziggo): Slechte Service, onjuiste factuur, machtsmisbruik

Klachtnummer
# 343522
Gebruiker
RiCkN
Datum
0 reacties

Details

De klacht

andaag heb ik een factuur van Ziggo gekregen.(zie bijlage)
Voor Reparatie aan kabels, stekkers of wandcontactdozen a 50 euro.
De monteur is wel geweest maar heeft niets gerepareerd of vervangen.

Ik heb Ziggo gebeld maar zij willen de factuur niet laten vervallen omdat de monteur zegt dat het aan de kabel ligt.

Maar als het aan de kabel ligt waarom heeft hij hem dan niet vervangen?

Deze vraag heb ik ook aan Ziggo voorgelegd maar zij geven hier geen antwoord op.

Wat er gebeurt is is het volgende,

De monteur komt binnen en kijkt naar mijn kabel en zegt. Ligt aan de kabel. Ik zeg dat bij een eerdere storing de kabel is doorgemeten en dat hij goed was bevonden. De monteur zegt wie is hier de expert? u of ik. Ik zeg oké laten we dan een Ziggo kabel gebruiken en dan zien we wie er gelijk heeft.

Hij wilde dat niet doen. hij heeft op mijn verzoek een nieuw modem besteld en voordat hij wegging zei hij, de volgende keer krijgt u een rekening.

Even later krijg ik via de mail een rekening voor geleverde kabels etc.

Erg flauw, maar goed

1. de storing is niet opgelost
2. de monteur heeft niets geleverd
3. de monteur heeft geweigerd om een ander kabeltje te gebruiken om zijn diagnose te bevestigen
4. de factuur heeft het over garantie, maar waar heb ik dan garantie op? er is niets geleverd en of dienst verleend. de dienst die ik expliciet gevraagd heb (Ziggo kabel aansluiten en controleren of storing verholpen is) wilde hij niet uitvoeren.

dus waar is de factuur op gebaseerd?
derhalve is de factuur pertinent foutief en toch wil Ziggo hem niet crediteren

De oplossing

Factuur crediteren, en storing verhelpen met kunde en niet met flauwekul verhalen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen