Klacht UPC (nu Ziggo): Slechte telefoon en internetverbinding

Klachtnummer
# 7413
Gebruiker
R.S. Groenendal
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Wij zitten nu vanaf eind mei met een slechte tot zeer slechte UPC verbinding. Inmiddels zijn er 2 monteurs geweest. Conclusie is, dat de kabel buiten moet worden vervangen. De BAM is geweest voor een soort intake. Die adviseerde om de gehele kabel (er zitten een drietal lassen in die een groot risico op storing geven), te vervangen. Dat is inmiddels 3 weken geleden. Vanaf dat moment hebben we geen contact meer gehad met UPC. Er zou met ons contact worden opgenomen m.b.t. een afspraak over graafwerkzaamheden. Tot op heden is dat niet gebeurd. Wij zijn op dit moment telefonisch zeer slecht bereikbaar en voor het voldoen aan mijn sollicitatieplicht en het bezoek aan de website werk.nl , ben ik geheel afhankelijk van internet.

De oplossing

Ongestoorde ontvangst van telefoon en internet.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen