Opgelost door UPC (nu Ziggo): Snelheid internet

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 61079
Gebruiker
Markie
Datum
2 reacties

Details

De klacht

De snelheiod van mijn internet komt zelden boven de 120 Mbs tewijl ik betaal voor 200 Mbs dat is 60% van de beloofde snelheid.

De oplossing

Betaalde snelheid leveren

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    UPC (nu Ziggo)
    Datum
    Geachte heer Van Klaveren,Een medewerker heeft inmiddels telefonisch contact met u gehad en de kwestie besproken. Mocht u het op prijs stellen dat de medewerker nogmaals contact met u opneemt dan vernemen wij dit graag van u.Indien u de kwestie als afgehandeld beschouwt, dan verzoeken wij u vriendelijk de status van dit dossier als zodanig aan te passen.Met vriendelijke groet,
    UPC Nederland
  2. Auteur
    Markie
    Datum
    Keurig contact via UPC, wel schrikken dat ze alles kunnen zien wat je in huis hebt staan aan apparatuur.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Markie
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen