Opgelost door UPC (nu Ziggo): snelheid wifi veel te langzaam

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 56529
Gebruiker
SvdBroek
Datum
7 reacties

Details

De klacht

Al meerdere keren contact gehad met UPC over de snelheid van mijn wifi snelheid.
komt niet boven de 35 Mbps uit.
Heb alle 13 router kanalen al geprobeerd en zeggen dat ze niks meer kunnen doen.
De router die ze leveren is gewoon veel te zwak, de computer staat 6 meter van de router af en zitten geen muren of niks tussen.
Dit vind ik veel te gemakkelijk, de router is gewoon te zwak

De oplossing

De wifi snelheid is gewoon te laag en vind dat het minimaal boven de 75Mb uit moet komen. En dat vind ik een probleem van UPC en dat hoef ik allemaal niet zelf te regelen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

7 reacties

  1. Auteur
    UPC (nu Ziggo)
    Datum
    UPC Nederland heeft de heer Van den Broek benaderd via e-mail.
  2. Auteur
    SvdBroek
    Datum
    Ze zijn er mee bezig, ze nemen de klacht eindelijk serieus.
    Hoop dat er een passende oplossing komt.
    Maar heb er nu wel vertrouwen in.
    Verder bericht volgt......
  3. Auteur
    UPC (nu Ziggo)
    Datum
    UPC Nederland heeft de kwestie nog in behandeling.
  4. Auteur
    SvdBroek
    Datum
    Ze stellen alles inwerking om erachter te komen wat het probleem is, ze zijn zelf ook benieuwd. Maar zou graag op een gegeven moment een monteur of specialist aan de deur willen hebben, kost veel tijd.
    Wordt vervolgt.
  5. Auteur
    UPC (nu Ziggo)
    Datum
    UPC Nederland heeft de kwestie nog in behandeling.
  6. Auteur
    SvdBroek
    Datum
    En ja hoor, we zijn eruit.
    De problemen zijn opgelost door een intensieve samenwerking.
    Hierbij wil ik UPC ook bedanken voor het serieus nemen van de klacht en de hulp die ze mij geboden hebben.
    Wel wil ik er aan toe voegen, dat ik vind dat de vermelding van de mogelijkheden van de draadloze verbinding (Wifi) verbetert moet worden. Omdat ik denk dat de meeste mensen daar geen hebben.
    UPC bedankt
  7. Auteur
    SvdBroek
    Datum
    Mijn klacht is zo goed mogelijk in kaart gebracht, en ze hebben het naar mijn tevredenheid op gelost.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
SvdBroek
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen