Klacht UPC (nu Ziggo): softwareproblemen mediabox, maar wel een tariefsverhoging

Liesbeth van de Velde

De mediabox geeft de guide-functie niet weer en/of geeft opgenomen programma's niet weer. Opnieuw opstarten c.q. installeren van de mediabox lost het op. Meerdere malen per week. Nieuwe mediabox had hetzelfde probleem. Nu wordt gezegd dat het een softwareprobleem is (zinloze actie om me dan een nieuwe mediabox te sturen...). Zou binnen twee maanden opgelost moeten zijn, maar ik heb er inmiddels als sinds het begin (01-11-2011) last van. Nu tariefsverhoging binnen het eerste jaar, ik ontvang immers digitale tv en radio in perfecte kwaliteit....

tariefsverlaging met terugwerkende kracht tot probleem is opgelost

UPC (nu Ziggo)
    Geachte mevrouw van de Velde,Het spijt ons te vernemen dat u al enige tijd storing ervaart met digitale televisie. Naar aanleiding van uw melding hebben wij dan ook getracht telefonisch in contact met u te komen. Dit is ons helaas niet gelukt. Graag vernemen wij van u wanneer u binnen kantooruren het beste berekbaar bent, of het op prijs stelt dat we hierover contact met u opnemen.Alvast bedankt voor uw reactie.Met vriendelijke groet,Customer Communications
    UPC Nederland
    Liesbeth van de Velde
    Helaas kon ik vanmorgen inderdaad de telefoon niet beantwoorden. Momenteel ben ik wel bereikbaar, echter tot kwart voor vier. Morgen de gehele dag tijdens kantooruren. In afwachting, met vriendelijke groet,
    Liesbeth
    UPC (nu Ziggo)
    Geachte mevrouw van de Velde, Onlangs is een storingsmonteur aangestuurd. Wij hebben u hierna enkele malen getracht te bereiken om de resultaten van het bezoek met u te bespreken. Helaas zijn wij er niet in geslaagd met u in contact te komen.Graag vernemen wij van u in hoeverre uw klacht is verholpen. Mocht verdere ondersteuning noodzakelijk zijn dan vernemen wij dat uiteraard ook graag van u.Met vriendelijke groet, Customer Communications
    UPC Nederland
    Liesbeth van de Velde
    Geachte heer Koster,Jammer dat u geen telefoonnummer achter laat waar ik u kan bereiken. Op mijn werk kan ik inderdaad niet de hele dag privé-telefoon aannnemen.
    Een deel van de oorspronkelijke klacht heeft zich helaas wederom voorgedaan, ondanks de goede bedoelingen van u en uw monteurs.
    In afwachting van uw reactie,
    Met vriendelijke groeten,
    Liesbeth

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?