Klacht UPC (nu Ziggo): softwareproblemen mediabox, maar wel een tariefsverhoging

Klachtnummer
# 2925
Gebruiker
Liesbeth van de Velde
Datum
4 reacties

Details

De klacht

De mediabox geeft de guide-functie niet weer en/of geeft opgenomen programma's niet weer. Opnieuw opstarten c.q. installeren van de mediabox lost het op. Meerdere malen per week. Nieuwe mediabox had hetzelfde probleem. Nu wordt gezegd dat het een softwareprobleem is (zinloze actie om me dan een nieuwe mediabox te sturen...). Zou binnen twee maanden opgelost moeten zijn, maar ik heb er inmiddels als sinds het begin (01-11-2011) last van. Nu tariefsverhoging binnen het eerste jaar, ik ontvang immers digitale tv en radio in perfecte kwaliteit....

De oplossing

tariefsverlaging met terugwerkende kracht tot probleem is opgelost

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

4 reacties

  1. Auteur
    UPC (nu Ziggo)
    Datum
    Geachte mevrouw van de Velde,Het spijt ons te vernemen dat u al enige tijd storing ervaart met digitale televisie. Naar aanleiding van uw melding hebben wij dan ook getracht telefonisch in contact met u te komen. Dit is ons helaas niet gelukt. Graag vernemen wij van u wanneer u binnen kantooruren het beste berekbaar bent, of het op prijs stelt dat we hierover contact met u opnemen.Alvast bedankt voor uw reactie.Met vriendelijke groet,Customer Communications
    UPC Nederland
  2. Auteur
    Liesbeth van de Velde
    Datum
    Helaas kon ik vanmorgen inderdaad de telefoon niet beantwoorden. Momenteel ben ik wel bereikbaar, echter tot kwart voor vier. Morgen de gehele dag tijdens kantooruren. In afwachting, met vriendelijke groet,
    Liesbeth
  3. Auteur
    UPC (nu Ziggo)
    Datum
    Geachte mevrouw van de Velde, Onlangs is een storingsmonteur aangestuurd. Wij hebben u hierna enkele malen getracht te bereiken om de resultaten van het bezoek met u te bespreken. Helaas zijn wij er niet in geslaagd met u in contact te komen.Graag vernemen wij van u in hoeverre uw klacht is verholpen. Mocht verdere ondersteuning noodzakelijk zijn dan vernemen wij dat uiteraard ook graag van u.Met vriendelijke groet, Customer Communications
    UPC Nederland
  4. Auteur
    Liesbeth van de Velde
    Datum
    Geachte heer Koster,Jammer dat u geen telefoonnummer achter laat waar ik u kan bereiken. Op mijn werk kan ik inderdaad niet de hele dag privé-telefoon aannnemen.
    Een deel van de oorspronkelijke klacht heeft zich helaas wederom voorgedaan, ondanks de goede bedoelingen van u en uw monteurs.
    In afwachting van uw reactie,
    Met vriendelijke groeten,
    Liesbeth

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen