Klacht UPC (nu Ziggo): Sorry, maar deze vraag is onmogelijk te beantwoorden gezien de hoeveelheid problemen met Ziggo.

Dave Dauwerse

Geen tv gids, geplande opnamen worden niet opgenomen, beeld bevriezen, spontaan uit gaan, offline gaan, half opnemen, herinneringen worden niet uitgevoerd, incapabele helpdeskmedewerkers en monteurs, en ga maar door.

Dat er eens geluisterd wordt door Ziggo, dat de problemen worden opgelost door één persoon (en niet keer op keer andere monteurs) financiële compensatie. Moet al meer dan 9 maanden met deze ellende leven. 2 maal per week een monteur in een tijdsbestek van 6 uur dat ik vrij moet nemen. Ik ben zelfstandige en die grapje kosten mij €80,= per uur x 12 uur in de maand x (zeker al 7 maanden), dit heeft mij nu al ruim €6500,= gekost door thuis te moeten blijven voor die grappen van Ziggo. Het zelfde bedrijf dat komt ook voor ander ISP en die zijn "Just in time", op de klok af. Het enige wat ik er voor terug vroeg was een zender pakket "Ziggo sport" voor de Formule 1, ik heb dat gekregen..... een half jaartje. Consumenten prijs €90,=. Ziggo gaat schofterig en onprofessioneel met de klanten om. Stuurt keer op keer een andere monteur die exact gaat herhalen wat de vorige monteur reeds de voorgaande keer heeft gedaan, pure geld verkwisting. Er wordt niets bij gehouden in een log.

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?