Klacht UPC (nu Ziggo): Storingen tv internet

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 62189
Gebruiker
van Beek
Datum
5 reacties

Details

De klacht

upc heeft al sinds juli 2013 3 mediaboxen en 2 modums geleverd en er is al 3 keer een monteur geweest,het is elke week weer raak, geen beeld of internet en te trage teletex

De oplossing

graag zou ik een goede tv en internetontvangst willen hebben die ze beloven

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

5 reacties

  1. Auteur
    van Beek
    Datum
    UPC doet er verder niets aan, ze willen voor de 4e keer een monteur lang sturen maar de klachten zijn niet verholpen.
    wij moeten elke dag de fabrieksinstellingen over nieuw aanmaken anders hebben wij geen beeld.
    wij hebben besloten om het contract met UPC te gaan verbreken
  2. Auteur
    UPC (nu Ziggo)
    Datum
    Geachte heer Van Beek,Naar aanleiding van uw melding op Klachtenkompas hebben wij inmiddels contact met u gehad en uw klacht besproken.Indien u de kwestie hiermee als afgehandeld beschouwt, verzoeken wij u vriendelijk de status van uw melding hierop aan te passen.Met vriendelijke groet,UPC Nederland
  3. Auteur
    van Beek
    Datum
    Ik heb met UPC contact opgenomen maar ze kunnen of willen er niets meer aan doen.
    Na 3 modems en 3 mediaboxen en 4 x een monteur heb ik besloten om mijn contract met UPC te verbreken.
    Na telefonisch contact hebben ze besloten dat ik 2 maanden krijgt terug betaald en het contract eerder kunnen opzeggen.vriendelijke groet B. van Beek
  4. Auteur
    UPC (nu Ziggo)
    Datum
    Geachte heer Boukacem,Naar aanleiding van uw klacht hebben wij inmiddels telefonisch contact met u gehad en de kwestie besproken.Indien u uw klacht hiermee als afgehandeld beschouwt verzoeken wij u vriendelijk de status van uw melding hierop aan te passen.Met vriendelijke groet,UPC Nederland
  5. Auteur
    van Beek
    Datum
    Ik heb mijn abonnement met UPC verbroken

Uiteindelijke oplossing

Auteur
van Beek
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen