Klacht UPC (nu Ziggo): Storingen tv internet

van Beek

upc heeft al sinds juli 2013 3 mediaboxen en 2 modums geleverd en er is al 3 keer een monteur geweest,het is elke week weer raak, geen beeld of internet en te trage teletex

graag zou ik een goede tv en internetontvangst willen hebben die ze beloven

van Beek
    UPC doet er verder niets aan, ze willen voor de 4e keer een monteur lang sturen maar de klachten zijn niet verholpen.
    wij moeten elke dag de fabrieksinstellingen over nieuw aanmaken anders hebben wij geen beeld.
    wij hebben besloten om het contract met UPC te gaan verbreken
    UPC (nu Ziggo)
    Geachte heer Van Beek,Naar aanleiding van uw melding op Klachtenkompas hebben wij inmiddels contact met u gehad en uw klacht besproken.Indien u de kwestie hiermee als afgehandeld beschouwt, verzoeken wij u vriendelijk de status van uw melding hierop aan te passen.Met vriendelijke groet,UPC Nederland
    van Beek
    Ik heb met UPC contact opgenomen maar ze kunnen of willen er niets meer aan doen.
    Na 3 modems en 3 mediaboxen en 4 x een monteur heb ik besloten om mijn contract met UPC te verbreken.
    Na telefonisch contact hebben ze besloten dat ik 2 maanden krijgt terug betaald en het contract eerder kunnen opzeggen.vriendelijke groet B. van Beek
    UPC (nu Ziggo)
    Geachte heer Boukacem,Naar aanleiding van uw klacht hebben wij inmiddels telefonisch contact met u gehad en de kwestie besproken.Indien u uw klacht hiermee als afgehandeld beschouwt verzoeken wij u vriendelijk de status van uw melding hierop aan te passen.Met vriendelijke groet,UPC Nederland
    van Beek
    Ik heb mijn abonnement met UPC verbroken

van Beek

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?