Klacht UPC (nu Ziggo): Syfy en andere zenders uit het pakket

Andrelubke

Per I juni gaan SYFY en andere zenders uit het Royaal pakket. Syfy channel is de reden waarom ik destijds het Royaal pakket heb genomen. Ik volg een aantal series op het Syfy kanaal en die kan ik dan ineens niet meer kijken. Het is ook het enige Scifi kanaal wat op de televisie is. Dit wordt nu vervangen door een aantal andere onbeduidende kanalen waar er 13 van in een dozijn zijn.
Hier heb ik niet om gevraagd en hier zit ik niet op te wachten. Ik verwacht dat UPC zijn best doet om SYFY als zender te behouden.

Ik verwacht dat UPC SYFY als zender in het Royaal pakket houdt.

UPC (nu Ziggo)
    Geachte heer Lubke,UPC stopt op 1 juni 2015 met de doorgifte van Syfy omdat UPC en NBC Universal niet tot een nieuwe afspraak hebben kunnen komen voor de doorgifte van deze zender na 1 juni 2015.UPC realiseert zich dat u en andere abonnees de zender Syfy graag zouden willen behouden. Helaas kunnen wij dit niet realiseren. Wij vragen hiervoor om uw begrip.Wij sturen u deze informatie tevens per brief toe.Met vriendelijke groet,
    UPC Nederland
    Andrelubke
    Uw antwoord dat u niet met NBC Universal tot een nieuwe afspraak hebt kunnen komen en dat u het behoudt van Syfy niet kunt realiseren is voor mij niet bevredigend.
    U hebt er voor gekozen om eenzijdig deze beslissing te nemen zonder eerst contact op te nemen met uw klanten. Desnoods had u dan in overleg met uw klanten kunnen beslissen dat diegenen iets meer voor Syfy zouden gaan betalen. Ook gaat de prijs van het Royaal packet niet omlaag, terwijl de nieuwe zenders niet in verhouding staan.
    UPC (nu Ziggo)
    Geachte heer Lubke,Wij begrijpen dat u graag had gezien dat de zender Syfy in het pakket was gebleven, maar zoals vermeld hebben UPC en NBC Universal niet tot een nieuwe afspraak kunnen komen. De zender Syfy wordt dus na 1 juni 2015 niet meer doorgegeven.Met vriendelijke groet,
    UPC Nederland
    Andrelubke
    UPC kiest ervoor om niet inhoudelijk op de klacht in te gaan, maar om te komen met een algemeen antwoord. Hier gaan we dus nooit door komen. Daarom sluit ik dit af met een score van -1.

Andrelubke

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?