Opgelost door UPC (nu Ziggo): Tariefs verhoging tijdens een lopend contract

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 74334
Gebruiker
rlogeman
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Januari 2014 heb ik een jaarcontract afgesloten bij UPC. Enige maanden later kwamen ze met een tariefsverhoging van €1/maand. Dat is toen ook hier gemeld en opgelost met een eenmalige korting.
Nu komt UPC wederom met een tariefsvehoging van €1.5/maand per 1 oktober 2014. Dat is dus nog steeds tijdens het lopende contract. Dat kan naar mijn mening dus niet. Of heb ik het nu mis?

De oplossing

Gewenste oplossing is gewoon de gemaakte afspraken en tarieven respecteren en de verhoging na afloop, bij eventuele verlenging, pas doorvoeren.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    UPC (nu Ziggo)
    Datum
    Geachte heer Logeman,Volgens onze gegevens heeft een medewerker inmiddels telefonisch contact met u gehad naar aanleiding van uw klacht.
    Mocht u het op prijs stellen dat een medewerker
    nogmaals contact met u opneemt dan vernemen wij dit graag van u.
    Indien u de kwestie als afgehandeld beschouwt, dan verzoeken wij u vriendelijk de status van dit dossier als zodanig aan te passen.Met vriendelijke groet,UPC Nederland
  2. Auteur
    rlogeman
    Datum
    Klacht is besproken via de telefoon en opgelost.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
rlogeman
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen