Opgelost door UPC (nu Ziggo): Tariefs verhoging tijdens een lopend contract

rlogeman

Januari 2014 heb ik een jaarcontract afgesloten bij UPC. Enige maanden later kwamen ze met een tariefsverhoging van €1/maand. Dat is toen ook hier gemeld en opgelost met een eenmalige korting.
Nu komt UPC wederom met een tariefsvehoging van €1.5/maand per 1 oktober 2014. Dat is dus nog steeds tijdens het lopende contract. Dat kan naar mijn mening dus niet. Of heb ik het nu mis?

Gewenste oplossing is gewoon de gemaakte afspraken en tarieven respecteren en de verhoging na afloop, bij eventuele verlenging, pas doorvoeren.

UPC (nu Ziggo)
    Geachte heer Logeman,Volgens onze gegevens heeft een medewerker inmiddels telefonisch contact met u gehad naar aanleiding van uw klacht.
    Mocht u het op prijs stellen dat een medewerker
    nogmaals contact met u opneemt dan vernemen wij dit graag van u.
    Indien u de kwestie als afgehandeld beschouwt, dan verzoeken wij u vriendelijk de status van dit dossier als zodanig aan te passen.Met vriendelijke groet,UPC Nederland
    rlogeman
    Klacht is besproken via de telefoon en opgelost.

rlogeman

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?