Opgelost door UPC (nu Ziggo): Tariefsverhoging voor iets wat ik niet nodig heb, en ook niet om gevraagd.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 67978
Gebruiker
Peter
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb nu sinds een jaar een pakket bij UPC waar ik tevreden over ben.
Nu van UPC een brief gekregen dat ik per 1 aug een uitgebreid abonnement krijg, maar dat ik wel een tariefsverhoging van 1,50 per maand moet betalen.
Mijn oude en nieuwe langs elkaar gelegd. Voor mij hoeft dat nieuwe uitgebreide pakket niet. Dus gebeld, is niet mogelijk om het oude pakket te houden.
Wat is mijn keus. Slikken en 1,50 per maand meer betalen voor 20 mb extra upload en MyPrime erbij. Of een nieuw pakket nemen en dus weer een nieuw contract van een jaar en bv. Mijn film net kwijt raken die ik gratis bij mijn vorig pakket had gekregen.

De oplossing

Oude pakket behouden voor dezelfde prijs, zoals in het contract is afgesproken.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Peter
    Datum
    De volgende dag gebeld door UPC. Het gewijzigde abonement gaat gewoon door, dus er wordt iets door je strot geduwd waar je niet om heb gevraagd. Maar de extra verhoging van 1,5 euro per maand die wordt door UPC voor de komende 12 maanden vergoed.
    Dus ik heb 12 maanden uitstel gekregen om te bekijken of ik niet wil wisselen van pakket of van provider.
    Ook al ben ik het nog steeds niet eens met de werkwijze van UPC is de oplossing redelijk.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Peter
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?