Opgelost door UPC (nu Ziggo): Te geringe doorvoersnelheid van UPC Wifi

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 70196
Gebruiker
wilmuller
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb een contract bij UPC voor 120 MB doorvoersnelheid. Ik krijg slechts 20 Mb en na een gesprek met de helpdesk UPC zei men dat dit ligt aan de Wifi van de buren. Hun signaal blokkeert mijn Wifi signaal. Oplossing UPC koop een extra router van Euro 50,00 en probleem is opgelost. Ik betaal UPC voor de levering van 120 Mb en mijn inziens heb ik recht op bovengenoemde afgifte. Dus snel internet van UPC is een utopie. Een optie is dat ik de buren vraag geen Wifi te gebruiken als ik aan downloaden ben. Te gek voor woorden en dus volksverlakkerij.

De oplossing

UPC dient de oplossing te vinden voor dit probleem. Als klant hoef ik toch niet zelf de oplossing te vinden door een extra router van Euro 50,00 te kopen. Ik ben klant en ik ben van mening dat UPC zich klantvriendelijker zich op moet stellen. Stuur een modem met een fatsoenlijke router die wel de waarden geeft die UPC aan zijn klanten beloofd of stuur de extra router als service voor alle UPC klanten met hetzelfde probleem.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    UPC (nu Ziggo)
    Datum
    Geachte heer Muller,Naar aanleiding van deze kwestie hebben wij onlangs contact met u opgenomen en uw klacht besproken.Indien u de kwestie hiermee als afgehandeld beschouwt, verzoeken wij u vriendelijk de status van de melding hierop aan te passen.Met vriendelijke groet,UPC Nederland
  2. Auteur
    wilmuller
    Datum
    UPC heeft mijn klacht op voortreffelijke wijze afgehandeld. Ik ben zeer tevreden over de klantgerichte aanpak van UPC. Ik ben weer een tevreden klant.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
wilmuller
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen