Opgelost door UPC (nu Ziggo): Te hoge rekeningen sinds verhuizing

peteranita

Ben een jaar geleden verhuist en dit doorgegeven vervolgens kreeg ik op mijn nieuwe adres ongevraagd een nieuw paket gelevert .(het enige wat ik heb gevraagd is een nieuw modem voor internet)
Nergens over nagedacht en gewoon aangesloten , ik dacht dat zal wel zo horen.
Sinds mijn verhuizing is mijn rekening flink gestegen , is ook geen een maand hezelfde.
Als ik het zo terug reken kom ik gemm uit op zo'n 80 euro pm.
Een paar keer aangegeven maar kon er niet wijzer van worden .
Nu weer een rekening van 166,93 voor 2 maanden , ja na 2 maanden krijg je pas een bericht op je mail !
Weer gebeld nu blijkt dat ik al een jaar paketten heb waar ik niet om gevraagd heb , en daar kan ik ook niets meer aan doen.
Ik betal dus teveel voor dingen die ik ook nooit gebruikt heb

Ik wil compensatie en weer een normaal maand bedrag , kan het gewoon niet meer betalen .
Anders maar geen upc meer.

UPC (nu Ziggo)
    UPC Nederland heeft telefonisch contact gezocht met de heer Van Hoof. Helaas is dit niet gelukt. Binnenkort doen wij weer een poging.
    UPC (nu Ziggo)
    UPC Nederland heeft contact gehad met de heer Van Hoof en de kwestie besproken.
    peteranita
    Klacht afgehandeld ik krijg hetteveel betaalde terug

peteranita

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?