Opgelost door UPC (nu Ziggo): Te hoge rekeningen sinds verhuizing

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 31462
Gebruiker
peteranita
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ben een jaar geleden verhuist en dit doorgegeven vervolgens kreeg ik op mijn nieuwe adres ongevraagd een nieuw paket gelevert .(het enige wat ik heb gevraagd is een nieuw modem voor internet)
Nergens over nagedacht en gewoon aangesloten , ik dacht dat zal wel zo horen.
Sinds mijn verhuizing is mijn rekening flink gestegen , is ook geen een maand hezelfde.
Als ik het zo terug reken kom ik gemm uit op zo'n 80 euro pm.
Een paar keer aangegeven maar kon er niet wijzer van worden .
Nu weer een rekening van 166,93 voor 2 maanden , ja na 2 maanden krijg je pas een bericht op je mail !
Weer gebeld nu blijkt dat ik al een jaar paketten heb waar ik niet om gevraagd heb , en daar kan ik ook niets meer aan doen.
Ik betal dus teveel voor dingen die ik ook nooit gebruikt heb

De oplossing

Ik wil compensatie en weer een normaal maand bedrag , kan het gewoon niet meer betalen .
Anders maar geen upc meer.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

3 reacties

  1. Auteur
    UPC (nu Ziggo)
    Datum
    UPC Nederland heeft telefonisch contact gezocht met de heer Van Hoof. Helaas is dit niet gelukt. Binnenkort doen wij weer een poging.
  2. Auteur
    UPC (nu Ziggo)
    Datum
    UPC Nederland heeft contact gehad met de heer Van Hoof en de kwestie besproken.
  3. Auteur
    peteranita
    Datum
    Klacht afgehandeld ik krijg hetteveel betaalde terug

Uiteindelijke oplossing

Auteur
peteranita
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen