Klacht UPC (nu Ziggo): Telefonie en internet niet betrouwbaar

Klachtnummer
# 3512
Gebruiker
Anoniem
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb telefonie en internet maar blijkt nu in de afgelopen maanden zo onbetrouwbaar te zijn dat ik geen 70,-- voor de totale dienst meer ga betalen. Internet ligt er dagelijks uit, thuis werken is een drama geworden, geen verbinding dan weer er uit even later weer verbinding, hier kan je niet op vertrouwen. Dan Telefonie, in de categorie hetzelfde laken een pak. Geen verbinding of je belt en de ontvangen hoort je niet, ongelooflijk wat een slechte dienstverlening.

De oplossing

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Anoniem
    Datum
    UPC heeft telefonisch contact opgenomen en conform afspraak een monteur gestuurd. Storing verholpen door de monteur ( iets met de aansluiting naar de router) en sindsdien is ervaring dat internet weer stabiel is en de telefoon weer werkt. Hoop dat dit zo blijft dan ben ik weer een tevreden UPC klant.

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen