Opgelost door UPC (nu Ziggo): Telefonische Direct Marketing

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 77012
Gebruiker
joostp
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Zojuist ben ik telefonisch benaderd met een aanbod van UPC, omdat ik klant ben hoeft UPC geen rekening te houden met het bel-me-niet register.
Door de callcentermedewerker ben ik gewezen op de mogelijkheid om op een bandje aan te geven dat ik gebruik wil maken van mijn recht van verzet.
Ik heb haar vervolgens aangegeven dat ik via haar graag te kennen wil geven dat ik gebruik wil maken van mijn recht van verzet.
Dit heeft zij voor mij verwerkt, het duurt volgens de medewerker 6-8 weken voordat UPC mijn wens heeft verwerkt.
Ik heb aangegeven dat UPC dit direct en kosteloos dient te verwerken en dat ik niet akkoord ga met een verwerkingstijd van 6-8 weken.
De callcentermedewerkster kwam vanaf dat moment erg geprikkeld over en zei dat als ik goed naar haar geluisterd zou hebben dat ik dan op een bandje aan kan geven dat ik gebruik wil maken van mijn recht van verzet.
De medewerkster heb ik vervolgens afgekapt en een klacht beloofd, bij deze.

De oplossing

Ik wil per direct niet meer benaderd worden door UPC en ik verwacht excuses voor het gedrag van de medewerkster, misschien heeft zij extra training en/of begeleiding nodig?

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    joostp
    Datum
    Ik heb telefonisch mijn abonnement opgezegd en ben daarbij keurig geholpen door een medewerker van UPC.
    Wat mij wel stoort is dat er ineens gratis monteurs en kortingen over mijn abonnement worden geboden, blijkbaar heb ik zolang mijn contract loopt teveel betaalt.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
joostp
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen