Opgelost door UPC (nu Ziggo): Telefonische Direct Marketing

joostp

Zojuist ben ik telefonisch benaderd met een aanbod van UPC, omdat ik klant ben hoeft UPC geen rekening te houden met het bel-me-niet register.
Door de callcentermedewerker ben ik gewezen op de mogelijkheid om op een bandje aan te geven dat ik gebruik wil maken van mijn recht van verzet.
Ik heb haar vervolgens aangegeven dat ik via haar graag te kennen wil geven dat ik gebruik wil maken van mijn recht van verzet.
Dit heeft zij voor mij verwerkt, het duurt volgens de medewerker 6-8 weken voordat UPC mijn wens heeft verwerkt.
Ik heb aangegeven dat UPC dit direct en kosteloos dient te verwerken en dat ik niet akkoord ga met een verwerkingstijd van 6-8 weken.
De callcentermedewerkster kwam vanaf dat moment erg geprikkeld over en zei dat als ik goed naar haar geluisterd zou hebben dat ik dan op een bandje aan kan geven dat ik gebruik wil maken van mijn recht van verzet.
De medewerkster heb ik vervolgens afgekapt en een klacht beloofd, bij deze.

Ik wil per direct niet meer benaderd worden door UPC en ik verwacht excuses voor het gedrag van de medewerkster, misschien heeft zij extra training en/of begeleiding nodig?

joostp
    Ik heb telefonisch mijn abonnement opgezegd en ben daarbij keurig geholpen door een medewerker van UPC.
    Wat mij wel stoort is dat er ineens gratis monteurs en kortingen over mijn abonnement worden geboden, blijkbaar heb ik zolang mijn contract loopt teveel betaalt.

joostp

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?