Klacht UPC (nu Ziggo): telefonische vragen

Klachtnummer
# 93678
Gebruiker
michael
Datum
1 reactie

Details

De klacht

een medewerker van upc is brutaal tegen mij om te zeggen dat ik niet aardig ben om een bepaalde vraag te stellen.

De oplossing

excuus en ze mogen mij niet meer met vragen lastig vallen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    UPC (nu Ziggo)
    Datum
    Geachte heer Van Oosten,Naar aanleiding van uw bericht heeft een van onze medewerkers telefonisch contact met u opgenomen en de kwestie besproken.
    Indien u de kwestie zo als afgehandeld beschouwt verzoeken wij u vriendelijk deze als zodanig af te melden.
    Mocht u er nog prijs op stellen dat de medewerker nog contact met u opneemt vernemen wij dit graag.Met vriendelijke groet,
    UPC Nederland

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen