Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht UPC (nu Ziggo): Teveel betalen
Details
Klacht
Facturen bij de upc zijn erg onduidelijk de ene maand betaal ja 15 euro nu ineens een rekening van 110 euro waarvan er 97 euro aan abonnement kosten bij zitten terwijl wij een abonnement hebben van 60 hebben nu inmiddels wel 4 uur aan de telefoon gehangen zeggen dat we dit niet kunnen betalen en dan maar opzeggen maar krijgen geen reactie van de klantenservice zodra het abonnement afloopt meteen een andere provider kiezenGewenste oplossing
geld terug en zorgen dat het nu eindelijk eens opgelost wordindien mogelijk abonnement afzeggen
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.