Klacht UPC (nu Ziggo): Teveel betalen

Klachtnummer
# 28874
Gebruiker
Dave
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Facturen bij de upc zijn erg onduidelijk de ene maand betaal ja 15 euro nu ineens een rekening van 110 euro waarvan er 97 euro aan abonnement kosten bij zitten terwijl wij een abonnement hebben van 60 hebben nu inmiddels wel 4 uur aan de telefoon gehangen zeggen dat we dit niet kunnen betalen en dan maar opzeggen maar krijgen geen reactie van de klantenservice zodra het abonnement afloopt meteen een andere provider kiezen

Gewenste oplossing

geld terug en zorgen dat het nu eindelijk eens opgelost word
indien mogelijk abonnement afzeggen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    UPC (nu Ziggo)
    Datum
    UPC Nederland heeft contact gehad met de heer Sporen en de kwestie afgehandeld.

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen