Opgelost door UPC (nu Ziggo): TOTAAL GEEN UPC DIENSTEN

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 75875
Gebruiker
jeroen vervloet
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ruim 2,5 weken zeer veel storing tv blijft constant hangen en internet werkt wel dan niet gebeld met upc en monteur gekomen deze kan niets doen (fec fouten signaal) moet andere monteur komen voor de verdeel kast welke andere dag is gekomen (24 uren later) monteur is bezig geweest en weggegaan waarna we totaal geen upc diensten meet hadden eestedag gelijk gebeld zou worden opgelost binnen 48 uren niets dus, tweede keer gebeld er is een netwerkstoring zijn we mee bezig alle mensen in de buurt hebben zelfde probleem, weer gebeld s'avonds weer netwerkstoring , maar de buren hebben wel tv,en internet ?? OK dan maak ik een andere monteurs afspraak (7 dagen moet u wachten) dus ik moet 7 dagen wachten?? helaas wel, nogmaals gebeld andere dag ,upc zegt ik zorg dat het vandaag word opgelost wachten etc niets opgelost nu al drie dagen totaal niets weer gebeld elke keer horen we iets anders en word het opgelost (probleem in progress)vandaag of morgen word het opgelost.
WORD ER ONZIN VERTELD ?

De oplossing

ben al ruim 9 jaren klant bij upc en altijd tevreden !! ook word elke keer de klachten/problemen naar tevredenheid opgelost maar de laatste tijd hebben we wel erg veel problemen met de tv,internet verbinding waardoor we zijn gaan zoeken naar een andere oplossing mede doordat we niet meer als klant worden behandeld maar met een onzin verhaal worden worden afgescheept mede doordat ik er niet echt veel vertrouwen meer in heb dat dit probleem word opgelost binnen redelijke tijd.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    jeroen vervloet
    Datum
    De klacht zeer goed door UPC opgelost!! DANK HIERVOOR!!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
jeroen vervloet
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen