Opgelost door UPC (nu Ziggo): Traag internet en geen oplossing van UPC

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 34603
Gebruiker
juudjebakker
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Ik heb sinds half augustus traag internet. Na velen malen bellen en gevraagd om teruggebeld te worden, wat vaak niet werd gedaan heb ik vorige week een jongeman gesproken en wat eruit kwam is dat internet te traag was. Dit was 2,5 MB/s, terwijl ik betaal voor 60 MB/s. Dus veel te laag. Ik heb al meerdere malen een half uur met hen aan de telefoon gezeten en oplossing wacht nog steeds. Ik zou binnen 3-5 werkdagen terug gebeld worden. Gisteren was de 5e dag en ze beloofde me gisteren terug te bellen. De telefoniste zelf zou er zelf nog voor zorgen om dit te checken bij mij en zou me tussen 21:00-22:00 terugbellen, wat ze nooit heeft gedaan. Ik krijg elke keer als antwoord dat ik geduld moet hebben en ze me gaan terugbellen. Mijn klachten zijn dus dat ik:
- Bijna een maand met traag internet zit, terwijl ik er wel voor betaal.
- Beloftes worden gemaakt die niet worden nagekomen van de UPC service
- Er geen passende oplossing komt en ik machteloos sta na velen keren bellen naar hen.

Gewenste oplossing

1. Teruggebeld worden door technische afdeling die de oplossing heeft!
2. Betere interne communicatie bij UPC, aangezien de klantenservice hier niet eens achter aan kan gaan voor mij, omdat de afdeling die me zou moeten terugbellen niet bereikbaar zou zijn door hen.
3. Gecompenseerd worden voor telefoonuren en de energie die ik heb verspild met hen aan de telefoon en tevens geld terug voor de maanden dat ik geen internet heb gehad.
(3 maanden gratis all-in-one standaard abonnement zou niet meer dan redelijk zijn)
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    UPC (nu Ziggo)
    Datum
    Geachte mevrouw Bakker,Een medewerker heeft inmiddels telefonisch contact met u opgenomen en de kwestie besproken. Hierbij zijn afspraken gemaakt over de verdere afwikkeling van uw klacht.Mocht u het op prijs stellen dat de medewerker nogmaals contact met u opneemt dan vernemen wij dit graag van u.Met vriendelijke groet,UPC Nederland
  2. Auteur
    juudjebakker
    Datum
    Ik ben gelukkig gebeld n.a.v. mijn klacht op klachtencompas en heel netjes geholpen en goed opgevolgd. Er is een monteur langs geweest en die heeft mij goed geholpen en we kunnen gelukkig weer de dingen doen met internet die we wilden doen. Bedankt voor de opvolging en netjes afhandelen, maar hopelijk komt er verbetering in het systeem, dat je deze service niet pas krijgt als je een klacht krijgt, maar ook daarvoor al.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen