Opgelost door UPC (nu Ziggo): Traag werkende ontvanger

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 46816
Gebruiker
I
Datum
1 reactie

Details

De klacht

De ontvanger werkt erg traag. Wisselen van zenders duurt lang, het opstarten duurt enkele minuten en af en toe herstart het systeem op de een of andere manier. Sinds een paar weken bij upc, hiervoor telfort gehad waarbij we nooit problemen hebben gehad. Ik weet niet of het aan het kastje zelf ligt of aan upc, ik weet wel dat de verbinding snel genoeg is en het daar niet aan kan liggen.

De oplossing

Ik wil weten of het aan de specifieke ontvanger ligt of aan upc. Indien het aan het kastje ligt, wil ik deze vervangen zien waardoor de problemen opgelost moeten worden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    UPC (nu Ziggo)
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw Stege,Een van onze medewerkers heeft telefonisch contact met u gehad en de kwestie besproken. Hierbij zijn vervolgafspraken gemaakt.Met vriendelijke groet,UPC Nederland

Uiteindelijke oplossing

Auteur
I
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy