Klacht UPC (nu Ziggo): TV, blokken, langzaam zappen, missen van zenders

Klachtnummer
# 105587
Gebruiker
Bob
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Al langere tijd ellende met UPC tv ontvangst. In paar jaar tijd diverse mediaboxen vernieuwd (komen eerst langs en steeds is het signaal helemaal ok). Na verloop van tijd weer ellende in de vorm van wegvallen zenders, blokken, langzaam zappen enz. Nu -sinds samengaan met Ziggo- is het helemaal feest. Wat een slechte service. Wel VOL betalen maar leveren te vaak een HALF product!

De oplossing

Zo snel mogelijk het product/ dienst ontvangen waarvoor ik betaal. Anders (net als bij NS) geld terug bij klachten. Maak een staffel, communieer dat en indien zelf meetbaar dan stort je geld zelf terug naar je klanten. Wat je niet levert kan je ook niet in rekening brengen (zie wetboek van koophandel).

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?