Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht UPC (nu Ziggo): TV, blokken, langzaam zappen, missen van zenders
Details
De klacht
Al langere tijd ellende met UPC tv ontvangst. In paar jaar tijd diverse mediaboxen vernieuwd (komen eerst langs en steeds is het signaal helemaal ok). Na verloop van tijd weer ellende in de vorm van wegvallen zenders, blokken, langzaam zappen enz. Nu -sinds samengaan met Ziggo- is het helemaal feest. Wat een slechte service. Wel VOL betalen maar leveren te vaak een HALF product!De oplossing
Zo snel mogelijk het product/ dienst ontvangen waarvoor ik betaal. Anders (net als bij NS) geld terug bij klachten. Maak een staffel, communieer dat en indien zelf meetbaar dan stort je geld zelf terug naar je klanten. Wat je niet levert kan je ook niet in rekening brengen (zie wetboek van koophandel).Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.