Opgelost door UPC (nu Ziggo): Tv beeld is al maanden slecht, niet alleen bij mij maar ook bij buurtgenoten

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 72285
Gebruiker
Koortje
Datum
7 reacties

Details

De klacht


Na een algehele storing, in Westzaan,tijdens de wereldkampioenschappen hebben wij regelmatig (bijna iedere avond) last van blokjes op de tv en het wegvallen van het tv beeld. Soms is het tv beeld goed en dan weer slecht. Ik heb hierover meermaals geklaagd Upc maar het schijnt allemaal aan mijn bekabeling te liggen. Men is bereid om een monteur te sturen,echter als deze konstateert dat het inkomende signaal goed is dan kost mij dit 60 euro. Dit heb ik geweigerd immers de ene keer heb ik goed beeld de ander keer niet. Dus wordt het een loterij!?! Omdat ik weiger aan deze loterij mee te doen doet upc niets aan dit euvel.
Vanavond sprak ik buurman. wat blijkt,hij heeft dezelfde problemen evenals andere buurtbewoners!?! De klantenservice van Upc is ongevoelig voor dit argument en is uitsluitend bereid een monteur te sturen als je akkoord gaat met hun voorwaarden. Zijn er meer mensen in Westzaan die last hebben van slecht TV-beeld en ook deze benadering van Upc zat zijn?

De oplossing

Upc dient zorg te dragen voor een goed tv signaal/beeld

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

7 reacties

  1. Auteur
    UPC (nu Ziggo)
    Datum
    Geachte mevrouw Verhoef,Om te voorkomen dat uw klacht verloopt, sturen wij dit bericht.Met vriendelijke groet,UPC Nederland
  2. Auteur
    Koortje
    Datum
    Ik ben ingegaan met het aanbod van UPC de storing op te lossen en de toezegging dat er geen monteurskosten doorberekend zouden worden. Groot schets mijn verbazing dat ik een rekening van 90 euro ontving. Hier maak ik bezwaar tegen. De storing is overigens nog steeds niet verholpen. Lag buitenshuis volgens de monteur. Nog steeds blokjes in beeld en valt af en toe weg weg dan weer lijkt het weer een negatief van een kleurenfoto. Ik zal e.e.a morgen tel. met UPC overleggen.
  3. Auteur
    Koortje
    Datum
    L.s,
    Op uw website vernam ik dat de storing, d.d. 4 september 13:48 uur, opgelost zou zijn. Helaas is dit, ondanks uw inspanningen, niet het geval. Gisteravond en vanochtend (4 en 5 september) hadden wij nog steeds last van slecht beeld (blokjes, steepjes en een kleurennegatief). Ik heb hier foto's van gemaakt en kan u deze desgewenst (per mail?)overleggen.
  4. Auteur
    UPC (nu Ziggo)
    Datum
    Geachte heer Weijand, Een medewerker heeft inmiddels telefonisch contact met u gehad en de kwestie besproken. Mocht u het op prijs stellen dat zij nogmaals contact met u opneemt dan vernemen wij dit graag van u.
    Indien u de kwestie als afgehandeld beschouwt, dan verzoeken wij u vriendelijk de status van dit dossier aan te passen.Met vriendelijke groet,
    UPC Nederland
  5. Auteur
    Koortje
    Datum
    Upc heeft erg haar best gedaan om het probleem op te lossen.De communicatie verliep prima. Het T.V. beeld is weer uitstkend. Mijn dank aan de klantensevice.
  6. Auteur
    UPC (nu Ziggo)
    Datum
    Geachte heer, mevrouw,Hartelijk dank voor uw bericht.Indien u de kwestie hiermee als afgehandeld beschouwt, dan verzoeken wij u vriendelijk de status van dit dossier aan te passen door de klacht te sluiten. Bij voorbaat hartelijk dank v oor uw medewerking.Met vriendelijke groet,UPC Nederland
  7. Auteur
    Koortje
    Datum
    UPC heeft alle problemen uiterst correct opgelost.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Koortje
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen