Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Opgelost door UPC (nu Ziggo): Tv beeld is al maanden slecht, niet alleen bij mij maar ook bij buurtgenoten
Details
De klacht
Na een algehele storing, in Westzaan,tijdens de wereldkampioenschappen hebben wij regelmatig (bijna iedere avond) last van blokjes op de tv en het wegvallen van het tv beeld. Soms is het tv beeld goed en dan weer slecht. Ik heb hierover meermaals geklaagd Upc maar het schijnt allemaal aan mijn bekabeling te liggen. Men is bereid om een monteur te sturen,echter als deze konstateert dat het inkomende signaal goed is dan kost mij dit 60 euro. Dit heb ik geweigerd immers de ene keer heb ik goed beeld de ander keer niet. Dus wordt het een loterij!?! Omdat ik weiger aan deze loterij mee te doen doet upc niets aan dit euvel.
Vanavond sprak ik buurman. wat blijkt,hij heeft dezelfde problemen evenals andere buurtbewoners!?! De klantenservice van Upc is ongevoelig voor dit argument en is uitsluitend bereid een monteur te sturen als je akkoord gaat met hun voorwaarden. Zijn er meer mensen in Westzaan die last hebben van slecht TV-beeld en ook deze benadering van Upc zat zijn?
De oplossing
Upc dient zorg te dragen voor een goed tv signaal/beeldBedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.