Opgelost door UPC (nu Ziggo): Tv beeld is al maanden slecht, niet alleen bij mij maar ook bij buurtgenoten

Koortje

Na een algehele storing, in Westzaan,tijdens de wereldkampioenschappen hebben wij regelmatig (bijna iedere avond) last van blokjes op de tv en het wegvallen van het tv beeld. Soms is het tv beeld goed en dan weer slecht. Ik heb hierover meermaals geklaagd Upc maar het schijnt allemaal aan mijn bekabeling te liggen. Men is bereid om een monteur te sturen,echter als deze konstateert dat het inkomende signaal goed is dan kost mij dit 60 euro. Dit heb ik geweigerd immers de ene keer heb ik goed beeld de ander keer niet. Dus wordt het een loterij!?! Omdat ik weiger aan deze loterij mee te doen doet upc niets aan dit euvel.
Vanavond sprak ik buurman. wat blijkt,hij heeft dezelfde problemen evenals andere buurtbewoners!?! De klantenservice van Upc is ongevoelig voor dit argument en is uitsluitend bereid een monteur te sturen als je akkoord gaat met hun voorwaarden. Zijn er meer mensen in Westzaan die last hebben van slecht TV-beeld en ook deze benadering van Upc zat zijn?

Upc dient zorg te dragen voor een goed tv signaal/beeld

UPC (nu Ziggo)
    Geachte mevrouw Verhoef,Om te voorkomen dat uw klacht verloopt, sturen wij dit bericht.Met vriendelijke groet,UPC Nederland
    Koortje
    Ik ben ingegaan met het aanbod van UPC de storing op te lossen en de toezegging dat er geen monteurskosten doorberekend zouden worden. Groot schets mijn verbazing dat ik een rekening van 90 euro ontving. Hier maak ik bezwaar tegen. De storing is overigens nog steeds niet verholpen. Lag buitenshuis volgens de monteur. Nog steeds blokjes in beeld en valt af en toe weg weg dan weer lijkt het weer een negatief van een kleurenfoto. Ik zal e.e.a morgen tel. met UPC overleggen.
    L.s,
    Op uw website vernam ik dat de storing, d.d. 4 september 13:48 uur, opgelost zou zijn. Helaas is dit, ondanks uw inspanningen, niet het geval. Gisteravond en vanochtend (4 en 5 september) hadden wij nog steeds last van slecht beeld (blokjes, steepjes en een kleurennegatief). Ik heb hier foto's van gemaakt en kan u deze desgewenst (per mail?)overleggen.
    UPC (nu Ziggo)
    Geachte heer Weijand, Een medewerker heeft inmiddels telefonisch contact met u gehad en de kwestie besproken. Mocht u het op prijs stellen dat zij nogmaals contact met u opneemt dan vernemen wij dit graag van u.
    Indien u de kwestie als afgehandeld beschouwt, dan verzoeken wij u vriendelijk de status van dit dossier aan te passen.Met vriendelijke groet,
    UPC Nederland
    Koortje
    Upc heeft erg haar best gedaan om het probleem op te lossen.De communicatie verliep prima. Het T.V. beeld is weer uitstkend. Mijn dank aan de klantensevice.
    UPC (nu Ziggo)
    Geachte heer, mevrouw,Hartelijk dank voor uw bericht.Indien u de kwestie hiermee als afgehandeld beschouwt, dan verzoeken wij u vriendelijk de status van dit dossier aan te passen door de klacht te sluiten. Bij voorbaat hartelijk dank v oor uw medewerking.Met vriendelijke groet,UPC Nederland
    Koortje
    UPC heeft alle problemen uiterst correct opgelost.

Koortje

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?