Klacht UPC (nu Ziggo): Twonky brengt meer problemen dan gemak

Klachtnummer
# 88466
Gebruiker
Kits
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Wat een waardeloos iets is dat twonky!!!!!
Ik heb het nu net voor de 2e x van mijn pc afgehaald omdat mijn pc ervan in de war gaat of zich afsluit voor internet.
Medewerkers aan de lijn gehad, de eerste was top en heeft goed geholpen maar omdat mijn UPC eruit lag moesten we stoppen.
Toen dat het weer deed, ik gelijk terug bellen, in de hoop diezelfde jongen weer aan de lijn te krijgen, maar helaas, dikke pech, ik kreeg een ander en die was totaal niet bereid om ook maar even verder te danken dan wat zijn scherm aangaf en ik kreeg te horen dat het probleem bij mij lag en dat ik het zelf maar op moest lossen.
Het probleem zit bij Twonky!!!!!!!!!!
Ik heb het eraf geflikkerd en mijn internet doet het weer.
Ik moest maar een andere tv kopen want dan kunt u foto's kijken.
Er staat hier een tv van 1200 van een jaar oud, wat weet die snotaap daar nou van!!!
Ben zo klaar met UPC!!!
Mijn TLC zender doet het ook niet, verder werkt alles maar die geeft elke 10 sec. een foutmelding,

De oplossing

Ik wil foto's kijken op mijn tv en ik wil dat ik dan ook gelijk internet op mijn pc kan hebben.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    UPC (nu Ziggo)
    Datum
    Geachte heer, mevrouw, Een medewerker heeft inmiddels telefonisch contact met u gehad en de kwestie besproken. Mocht u het op prijs stellen dat een medewerker nogmaals contact met u opneemt dan vernemen wij dit graag van u.
    Indien u de kwestie als afgehandeld beschouwt, dan verzoeken wij u vriendelijk de status van dit dossier als zodanig aan te passen.
    Voor het ongemak dat u heeft ervaren van de kwestie bieden wij u onze verontschuldigingen aan.Met vriendelijke groet,UPC Nederland

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen