Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht UPC (nu Ziggo): uitvallen geluid
Details
Klacht
Ik heb het idee dat UPC vooral nog steeds bezig is met zijn propaganda om nieuwe klanten te werven voor de Horizon en niet met problemen oplossen die vrij algemeen bij grote groepen klanten bestaan. Vroeger kon je bij uitzending gemist gewoon op een programma klikken en dan begon de uitzending. Nee, ook hier is de reclamegeilheid toegeslagen en denkt men er weer wat aan te willen verdienen. Ik kijk juist graag uitzending gemist om die reclames te vermijden. Maar nu komt 't: na die reclame met geluid start steevast de uitzending zonder geluid..... Daarom: zorg eerst dat je een goed product levert voordat je ons vergast met tig reclames van Hazes de muziekkul!Gewenste oplossing
Maak betere software en val ons niet overal met reclame lastig, ook niet met al die "hippe" eigen kanalen waar niemand op zit te wachten bij het zappen.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.