Klacht UPC (nu Ziggo): uitvallen geluid

Klachtnummer
# 38621
Gebruiker
Jordi
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Ik heb het idee dat UPC vooral nog steeds bezig is met zijn propaganda om nieuwe klanten te werven voor de Horizon en niet met problemen oplossen die vrij algemeen bij grote groepen klanten bestaan. Vroeger kon je bij uitzending gemist gewoon op een programma klikken en dan begon de uitzending. Nee, ook hier is de reclamegeilheid toegeslagen en denkt men er weer wat aan te willen verdienen. Ik kijk juist graag uitzending gemist om die reclames te vermijden. Maar nu komt 't: na die reclame met geluid start steevast de uitzending zonder geluid..... Daarom: zorg eerst dat je een goed product levert voordat je ons vergast met tig reclames van Hazes de muziekkul!

Gewenste oplossing

Maak betere software en val ons niet overal met reclame lastig, ook niet met al die "hippe" eigen kanalen waar niemand op zit te wachten bij het zappen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    UPC (nu Ziggo)
    Datum
    Geachte heer Geurts,Naar aanleiding van uw melding hebben wij getracht telefonisch met u in contact te komen. Helaas hebben wij u nog niet kunnen bereiken.Wij proberen op korte termijn opnieuw contact met u op te nemen om uw klacht te bespreken.Met vriendelijke groet,
    UPC Nederland
  2. Auteur
    UPC (nu Ziggo)
    Datum
    Geachte heer Geurts,
    Een medewerker heeft inmiddels telefonisch contact met u opgenomen en de kwestie besproken. Wij onderzoeken uw melding en komen hier nog bij u op terug.Met vriendelijke groet,UPC Nederland

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen