Opgelost door UPC (nu Ziggo): uitvallen telefonie en internet

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 66434
Gebruiker
gk
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Sinds ik mijn nieuwe modem heb geïnstalleerd ivm hogere mb snelheid valt regelmatig (2 tot 3 keer per dag) mijn telefoon en internet uit. Na het resetten van mijn modem kan ik wel weer bellen en internetten, echter van korte duur. Voor de installatie van deze modem had ik ook al hetzelfde probleem, echter een monteur van UPC heeft het e.e.a. vervangen aan kabels/e.d. Helaas heb ik nu weer dezelfde problemen.

De oplossing

Ik wil gewoon lekker kunnen internetten zonder dat ik steeds mijn modem moet resetten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    UPC (nu Ziggo)
    Datum
    Geachte heer Kuijpers,Een medewerkers heeft telefonisch contact met u gehad waarbij is afgesproken dat UPC een monteur aanstuurt. Wij nemen na het bezoek opnieuw telefonisch contact met u op om het resultaat van het bezoek met u te bespreken.Met vriendelijke groet,
    UPC Nederland
  2. Auteur
    gk
    Datum
    Prima geholpen binnen een paar dagen tijd. Zeer snelle en correcte afhandeling van UPC!!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
gk
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen