Opgelost door UPC (nu Ziggo): uitvallen telefonie en internet

gk

Sinds ik mijn nieuwe modem heb geïnstalleerd ivm hogere mb snelheid valt regelmatig (2 tot 3 keer per dag) mijn telefoon en internet uit. Na het resetten van mijn modem kan ik wel weer bellen en internetten, echter van korte duur. Voor de installatie van deze modem had ik ook al hetzelfde probleem, echter een monteur van UPC heeft het e.e.a. vervangen aan kabels/e.d. Helaas heb ik nu weer dezelfde problemen.

Ik wil gewoon lekker kunnen internetten zonder dat ik steeds mijn modem moet resetten.

UPC (nu Ziggo)
    Geachte heer Kuijpers,Een medewerkers heeft telefonisch contact met u gehad waarbij is afgesproken dat UPC een monteur aanstuurt. Wij nemen na het bezoek opnieuw telefonisch contact met u op om het resultaat van het bezoek met u te bespreken.Met vriendelijke groet,
    UPC Nederland
    gk
    Prima geholpen binnen een paar dagen tijd. Zeer snelle en correcte afhandeling van UPC!!

gk

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?