Klacht UPC (nu Ziggo): Uitzending gemist en primetime storing met horizon go,duurt al langer als een week

Klachtnummer
# 151601
Gebruiker
H.C. Bourgonjen
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn horizon go bakje geeft al meer als een week een storing aan(code 8160).
Met deze storing doen oa uitzending gemist het niet maar ook myprime doet het niet.
Heb al diverse malen gebeld hierover en kreeg te horen dat de storing alleen het oude "home" gebied betreft.
Het zou slechts gaan om ongeveer 500 gezinnen die deze klacht hebben.
Men zegt er constant mee bezig te zijn maar heel eerlijk geloof ik daar niets van,want waarom zal ziggo zich druk maken om maar 500 abonnees.
Ik mag vanwege abonnement verandering ook nog eens 6 maanden gratis films kijken,op deze manier kun je helemaal niets zien.
Ik kan met de horizon go alleen opnemen en meer niet.
Ziggo doe eens wat aan deze storing en loop je niet altijd zelf op de schouders te kloppen dat altijd bij jullie alles zo goed is en zo goed gaat,deze storing duurt nu al een week maar je hoort en leest er niets van.

De oplossing

Zorgen dat de storing zo snel mogelijk word opgelost

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen