Klacht UPC (nu Ziggo): UPC blijft rekeningen factureren na opzegging

Klachtnummer
# 30380
Gebruiker
In Fr
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Wederom is de Klantenservice van UPC na meerdere pogingen niet te bereiken.
Op 28 december 2012 heb ik een e-mail ontvangen dat per 26 januari 2013 de diensten onder mijn klantnummer stopgezet zouden worden.
Ik ontvang echter nog steeds rekeningen alsof het abonnement nooit stopgezet is!

De oplossing

Onmiddellijke stopzetting en kwijtschelding kosten en incasso kosten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    UPC (nu Ziggo)
    Datum
    Geachte mevrouw Fris,Uit onze gegevens blijkt dat abusievelijk een foutieve einddatum als opzegdatum in het systeem is gezet. Alle onterechte kosten worden gecorrigeerd. Wij benadrukken dat u UPC geen kosten meer verschuldigd bent. U ontvangt voor de volledigheid nog een e-mail ter bevestiging.Met vriendelijke groet,UPC Nederland
  2. Auteur
    UPC (nu Ziggo)
    Datum
    .

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen