Klacht UPC (nu Ziggo): UPC box in rekening gebracht

Martin

17 Juli 2014 een nieuwe horizonbox besteld. 22 Juli ontvangen en dezelfde dag de oude box in de retourdoos op het postkantoor afgegeven. 19 September een E mail ontvangen dat de box niet was ontvangen door UPC. Direct gebeld met UPC en een mevrouw heeft die dag een aantekening gemaakt omdat het afgeefbewijs bij de post 2 maanden later helaas verloren was gegaan. Er was mij beloofd dat het goed zou komen echter 11 november wordt er zonder tegenbericht Eur 85,-- in rekening gebracht door UPC. 11 November heb ik nogmaals gebeld, de aantekening van 19 september werd bevestigd echter UPC vind dat zij gewoon recht hebben op het geld.

Ik voel me redelijk bestolen omdat ik al jaren een trouwe klant ben die nog nooit te laat heeft betaald. Dit was mijn eerste omruilaktie op gebied van hardware en die is zeer zuur kan ik UPC vertellen.

Credit of verrekening van de 85,-- euro.

UPC (nu Ziggo)
    Geachte heer Robbemond,Een van onze medewerkers heeft telefonisch contact met u gehad en de kwestie besproken.Met vriendelijke groet,UPC Nederland

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?