Klacht UPC (nu Ziggo): UPC box in rekening gebracht

Klachtnummer
# 83731
Gebruiker
Martin
Datum
1 reactie

Details

De klacht

17 Juli 2014 een nieuwe horizonbox besteld. 22 Juli ontvangen en dezelfde dag de oude box in de retourdoos op het postkantoor afgegeven. 19 September een E mail ontvangen dat de box niet was ontvangen door UPC. Direct gebeld met UPC en een mevrouw heeft die dag een aantekening gemaakt omdat het afgeefbewijs bij de post 2 maanden later helaas verloren was gegaan. Er was mij beloofd dat het goed zou komen echter 11 november wordt er zonder tegenbericht Eur 85,-- in rekening gebracht door UPC. 11 November heb ik nogmaals gebeld, de aantekening van 19 september werd bevestigd echter UPC vind dat zij gewoon recht hebben op het geld.

Ik voel me redelijk bestolen omdat ik al jaren een trouwe klant ben die nog nooit te laat heeft betaald. Dit was mijn eerste omruilaktie op gebied van hardware en die is zeer zuur kan ik UPC vertellen.

De oplossing

Credit of verrekening van de 85,-- euro.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    UPC (nu Ziggo)
    Datum
    Geachte heer Robbemond,Een van onze medewerkers heeft telefonisch contact met u gehad en de kwestie besproken.Met vriendelijke groet,UPC Nederland

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen