Opgelost door UPC (nu Ziggo): UPC contract opzeggen

Lukas

Op 29-03-2013 heb ik een horizon abonnement bij jullie afgesloten.
Vandaag 11-06-2014 wilde ik dit abonnement telefonisch opzeggen.
De telefonist vertelde mij dat dit pas mogelijk was vanaf eind November vanwege een contracts wijziging waar ik nooit van op de hoogte ben gesteld.

Het is namelijk als volgt gegaan:
Ik heb meerdere klachten telefonisch gemeld bij de klantenservice van UPC.
Dit ging voornamelijk over dat de internet snelheid trager was geworden maar ook over het uitvallen van de internet connectie. Na meerdere gesprekken werd mij verteld dat ik mijn abonnementsvorm moest wijzigen om dit probleem te herstellen (dit zou de ENIGE oplossing zijn!!). Hier ben ik mee akkoord gegaan zonder dat er mij is verteld dat het contract opnieuw verlengt zou worden met 1 jaar. Als dit mij wel verteld zou zijn zou ik absoluut niet door zijn gegaan met de wijziging of als er een andere oplossing werd voorgesteld had ik daar voor gekozen.

Bij deze wil ik dus alsnog per direct mijn contract op willen zeggen met het normale opzegtermijn van 1 maand want er is mij niet verteld dat mijn contract opnieuw in zou gaan. Het zou alleen een oplossing zijn om het probleem wat ik had op te lossen en zeker niet om mij te binden aan een nieuw contract!

UPC (nu Ziggo)
    UPC Nederland heeft contact gehad met de heer Romme en de kwestie besproken.
    Lukas
    Binnen 2 dagen werd er contact opgenomen. Mijn contract is veranderd naar een contract wat maandelijks opzegbaar is. Top!

Lukas

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?