Klacht UPC (nu Ziggo): UPC heeft zonder toestemming mijn telefoonnummer en adres vrijgegeven

RCAS

Vorige week kwam ik, na een aantal rare telefoontjes en post niet voor ons bestemd, erachter dat UPC bij de contractverlenging vorige zomer ons telefoonnummer heeft vrijgegeven zonder onze toestemming. Wij hechten zeer veel waarde aan een geheim nummer, nu staat alles dus online en in de papieren gids. UPC geeft aan dat zij een fout hebben gemaakt maar willen niet tot enige vorm van compensatie overgaan. Ik heb eea nagevraagd en dit blijkt in juridische termen, grove schending van de privacy. Ik heb UPC voorstel gedaan om over te gaan tot een zeer matige (1 maand abonnementskosten) compensatie. Echter UPC geeft aan dat zij mij al zoveel tegemoet zijn gekomen (zeer veel problemen, nog steeds, met Horizon) dat ze me niet financieel willen compenseren. Ongelofelijk dat ze deze zaken met elkaar verbinden en niet met enige vorm van compensatie komen. Een rechtszaak zie ik persoonlijk niet heel erg zitten, maar kenners (advocaten) geven mij veel kans om een schadevergoeding toegewezen te kri

Financiële compensatie voor de geleden schade na de door UPC veroorzaakte inbreuk van onze privacy (minimaal 1 maand abonnementskosten, of met terugwerkende kracht tot en met juni 2013 de kosten voor telefonie te vergoeden tot en met het moment dat alle vermeldingen ongedaan zijn gemaakt).