Klacht UPC (nu Ziggo): UPC Horizon Mediabox gaat steeds vaker op zwart

LaSuFi

Sinds de levering van de Mediabox gaat iedere dag het beeld op zwart. De laatste week is het zo vaak dat films bijna niet meer te volgen zijn. Ik heb dit 6 dagen geleden gemeld aan UPC via e-mail en via Twitter. Geen reactie. In eerste instantie dacht ik dat misschien de box te heet werd maar extra koeling maakt niets uit. Ik zie meerdere meldingen van dezelfde klacht waar UPC niet op reageert dus waarschijnlijk weten ze het zelf niet (?)

In eerste instantie een serieuze reactie en meehelpen met een oplossing voor het probleem

UPC (nu Ziggo)
    Geachte heer Vissers,Een van onze medewerkers heeft telefonisch contact met u gehad. Hierbij zijn vervolgafspraken gemaakt.Met vriendelijke groet,UPC Nederland
    LaSuFi
    In ieder geval een reactie binnen 7 uur! Ik krijg hoop. Afgesproken is dat ik zo snel mogelijk (deze week) een nieuwe Box ontvang om te kijken of het probleem daarmee verholpen is.
    LaSuFi
    We hebben de nieuwe Box ontvangen en aangesloten. Helaas maakt het niets uit. We hebben nog steeds hetzelfde probleem dat het beeld elke 5 minuten even op zwart gaat. Wat nu?
    LaSuFi
    Gisteren is er een monteur langsgeweest en het eerste wat hij zei was dat het aan de H2 upgrade kan liggen. Hij heeft alles nagemeten (aansluitingen, spanning) en tevens een splitter aangebracht omdat het ingangssignaal te hoog zou zijn. We hebben ook de verbinding met de TV op RGB gezet. Mocht dit allemaal niet helpen dan is het advies om op de H3 software te wachten. Resultaat: het heeft inderdaad niet geholpen: het beeld gaat elke 5 minuten op zwart en af en toe elke minuut.
    onacceptabel!
    LaSuFi
    We hebben samen geconstateerd dat mijn klachten niet verholpen kunnen worden. Uw voorstel is om mij een ander product aan te bieden. Wij hebben de aanbieding ontvangen en willen graag daarin een vorm van compensatie terugzien. Wellicht kunt u mij daarover terugbellen
    UPC (nu Ziggo)
    Geachte heer Vissers, Een van onze medewerkers heeft telefonisch contact met u gehad. Wij nemen in de week van 23 september contact met u op om de kwestie verder te bespreken.Met vriendelijke groet, UPC Nederland

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?