Opgelost door UPC (nu Ziggo): UPC Horizon

P.M.

Sinds twee maanden in het bezit van het UPC Horizon more Power Pakket. Vanaf de installatie problemen met telefoon, intenet en tv. Na een paar keer de helpdesk gebeld te hebben is er een mont. gekomen. Nieuwe kabel getrokken, nieuwe modem en versterker geplaatst. Dit ook omdat de wifi van mijn box te zwak was. Na nog een keer gebeld te hebben naar de helpdesk is het internet en telefoon nu goed. Ook omdat deze nu buiten de box om gaat. De box zelf werkte nog steeds niet goed. Weer gebeld en moest mijn box terug naar fabr.inst. zetten. Nu doet hij bijna niets meer. Ik heb een engelstalig menu, en de tijd staat vast . Hij blijft op 31Dec staan. verder loopt hij regelmatig vast, heb geen programmagids, kan niet opnemen. On Demand werkt niet, en kan ook niets meer veranderen Hij geeft code1170. Weer gebeld, maar ik krijg nu te horen dan ik maar moet wachten op een update. Ze weten alleen niet wanneer hij komt. Ik krijg nu wel 5 euro korting p.m. maar wil gewoon een nieuwe Horizon box

Ik zou graag een nieuwe Horizon Box tegemoed willen zien komen.

UPC (nu Ziggo)
    Geachte heer Mazereeuw,Een van onze medewerkers heeft telefonisch contact met u gehad. Hierbij zijn vervolgafspraken gemaakt.Met vriendelijke groet,UPC Nederland
    P.M.
    Binnen 24 uur contact met UPC gehad. De probelemen besproken, en ik krijg een nieuwe UPC Horizon Box. Vandaag Dinsdag 3-9 Box binnen en gelijk aangesloten. Werkt perfect!!! Problemen zijn dus opgelost.
    P.M.
    Problemen zijn netjes opgelost door UPC.

P.M.

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?