Opgelost door UPC (nu Ziggo): UPC Horizon

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 33404
Gebruiker
P.M.
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Sinds twee maanden in het bezit van het UPC Horizon more Power Pakket. Vanaf de installatie problemen met telefoon, intenet en tv. Na een paar keer de helpdesk gebeld te hebben is er een mont. gekomen. Nieuwe kabel getrokken, nieuwe modem en versterker geplaatst. Dit ook omdat de wifi van mijn box te zwak was. Na nog een keer gebeld te hebben naar de helpdesk is het internet en telefoon nu goed. Ook omdat deze nu buiten de box om gaat. De box zelf werkte nog steeds niet goed. Weer gebeld en moest mijn box terug naar fabr.inst. zetten. Nu doet hij bijna niets meer. Ik heb een engelstalig menu, en de tijd staat vast . Hij blijft op 31Dec staan. verder loopt hij regelmatig vast, heb geen programmagids, kan niet opnemen. On Demand werkt niet, en kan ook niets meer veranderen Hij geeft code1170. Weer gebeld, maar ik krijg nu te horen dan ik maar moet wachten op een update. Ze weten alleen niet wanneer hij komt. Ik krijg nu wel 5 euro korting p.m. maar wil gewoon een nieuwe Horizon box

De oplossing

Ik zou graag een nieuwe Horizon Box tegemoed willen zien komen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

3 reacties

  1. Auteur
    UPC (nu Ziggo)
    Datum
    Geachte heer Mazereeuw,Een van onze medewerkers heeft telefonisch contact met u gehad. Hierbij zijn vervolgafspraken gemaakt.Met vriendelijke groet,UPC Nederland
  2. Auteur
    P.M.
    Datum
    Binnen 24 uur contact met UPC gehad. De probelemen besproken, en ik krijg een nieuwe UPC Horizon Box. Vandaag Dinsdag 3-9 Box binnen en gelijk aangesloten. Werkt perfect!!! Problemen zijn dus opgelost.
  3. Auteur
    P.M.
    Datum
    Problemen zijn netjes opgelost door UPC.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
P.M.
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?