Opgelost door UPC (nu Ziggo): UPC komt afspraken niet na

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 59309
Gebruiker
irisgordijn
Datum
2 reacties

Details

De klacht

upc klacht:
- Meerdere keren contact opgenomen over veranderen van bankrekening nummer
-Elke keer geld afgeschreven van oude rekening nummer, dus dit is mislukt
-Elke keer weer het achterstallige bedrag betaald en opnieuw nummer doorgegeven

Mijn zoon ligt in het ziekenhuis voor onderzoeken waar al mijn geld aan op gaat. Ik heb een fikse rekening gekregen waardoor ik verder amper wat kon betalen. UPC gevraagd voor uitstel tot 28-04-2014, maar door de hoge rekening van het ziekenhuis heb ik gesmeekt om uitstel voor 19-05-2014. Dit zou mevrouw in de computer zetten en ik hoefde me geen zorgen te maken.

Nu afgesloten, word afgewezen via bericht. Krijg ineens geen uitstel, want volgens hun staat er niks in het systeem. Ik ben WOEDEND!

De oplossing

Dat ze hun afspraak nakomen, dus dat ik uitstel krijg tot 19-05-2014.
Als dit niet gebeurd ga ik hogere stappen ondernemen, want ik heb
elke keer netjes bijgehouden wat er verkeerd gegaan is.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    UPC (nu Ziggo)
    Datum
    Geachte mevrouw Gordijn,Naar aanleiding van uw klacht hebben wij heden telefonisch contact met u opgenomen en de kwestie besproken.Indien u uw klacht hiermee als afgehandeld beschouwt, verzoeken wij u vriendelijk de status van uw klacht hierop aan te passen.Met vriendelijke groet,UPC Nederland
  2. Auteur
    irisgordijn
    Datum
    UPC heeft me goed te woord gestaan en me uitstel verleend tot 14 juni. ik ben ze erg dankbaar!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
irisgordijn
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen