Klacht UPC (nu Ziggo): upc mail return

J.

Beste Upc,
Als ik een mail stuur naar iemand met een upc adres, krijg ik het 9 van de 10 keer erug. Wat kan hier de reden van zijn?
MVG Jacqueline

Voorbeeld van returnmail:

Delivery to the following recipient failed permanently:

annekestavast@upcmail.nl

Technical details of permanent failure:
Google tried to deliver your message, but it was rejected by the server for the recipient domain upcmail.nl by mx0.upcmail.net. [213.46.255.200].

The error that the other server returned was:
552 5.2.0 iFwQ1m02q11vvw109FwSGA automated process detected unsolicited content

UPC (nu Ziggo)
    Geachte mevrouw Fleskens,Het spijt ons te vernemen dat u problemen ervaart met het versturen van e-mail naar e-mail adressen die eindigen op '@upcmail.nl'.Helaas kunnen wij u niet bereiken op het door u opgegeven nummer. Daarom informeren wij u als volgt. Mogelijk wordt iets in de inhoud van uw bericht, bijvoorbeeld een link of bijlage, niet geaccepteerd door ons spamfilter. Om het probleem nader te kunnen onderzoeken verzoeken wij u vriendelijk hierover een bericht te sturen naar het volgende adres: abuse@upc.nl.Wiij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Indien u de kwestie als afgehandeld beschouwt, dan verzoeken wij u vriendelijk de status van dit dossier als zodanig aan te passen.Met vriendelijke groet,UPC Nederland

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?