Klacht UPC (nu Ziggo): upc mail return

Klachtnummer
# 47654
Gebruiker
J.
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Beste Upc,
Als ik een mail stuur naar iemand met een upc adres, krijg ik het 9 van de 10 keer erug. Wat kan hier de reden van zijn?
MVG Jacqueline

Voorbeeld van returnmail:

Delivery to the following recipient failed permanently:

annekestavast@upcmail.nl

Technical details of permanent failure:
Google tried to deliver your message, but it was rejected by the server for the recipient domain upcmail.nl by mx0.upcmail.net. [213.46.255.200].

The error that the other server returned was:
552 5.2.0 iFwQ1m02q11vvw109FwSGA automated process detected unsolicited content

De oplossing

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    UPC (nu Ziggo)
    Datum
    Geachte mevrouw Fleskens,Het spijt ons te vernemen dat u problemen ervaart met het versturen van e-mail naar e-mail adressen die eindigen op '@upcmail.nl'.Helaas kunnen wij u niet bereiken op het door u opgegeven nummer. Daarom informeren wij u als volgt. Mogelijk wordt iets in de inhoud van uw bericht, bijvoorbeeld een link of bijlage, niet geaccepteerd door ons spamfilter. Om het probleem nader te kunnen onderzoeken verzoeken wij u vriendelijk hierover een bericht te sturen naar het volgende adres: abuse@upc.nl.Wiij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Indien u de kwestie als afgehandeld beschouwt, dan verzoeken wij u vriendelijk de status van dit dossier als zodanig aan te passen.Met vriendelijke groet,UPC Nederland

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen