Klacht UPC (nu Ziggo): Upc media box neemt niet hele film op: slot ontbreekt, plus ook bij kijken slot niet te zien

Klachtnummer
# 33599
Gebruiker
hanscees
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Upc media box neemt vaak niet hele film op. Daar kom je natuurlijk achter als de film bijna afgelopen is.
Plus, als je tot midden in de nacht film kijkt springt vlak voor de ontknoping van de film het beeld op zwart met de mededeling: programma geblokkeerd.
Beide zaken hebben er vast mee te maken dat films vaak uitlopen. Deze twee klachten betekenen dat primaire functionaliteit van de service ontbreekt. En wel op een onwaarschijnlijk hemeltergende vreselijke irritante manier.

Logischerwijs treft dit euvel alle klanten met de UPC mediabox

De oplossing

De opname en blokkeer functies moeten rekening houden met programma uitloop zodat opnamen en uitzendingen niet te vroeg worden gestopt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

3 reacties

  1. Auteur
    UPC (nu Ziggo)
    Datum
    Geachte heer Speel,Helaas hebben wij u heden niet telefonisch kunnen bereiken om uw melding te bespreken. Wij proberen dit in de loop van komende week opnieuw.Met vriendelijke groet,
    UPC Nederland
  2. Auteur
    hanscees
    Datum
    De klacht met de opname tijd video is opgelost. Aanpassen bij de instellingen kan dit oplossen in bijna alle gevallen.Bij de klacht met het kijken naar een programma waarbij de zender op zwart springt suggereert UPC dat dit met settings van het kinderslot heeft te maken.
    Ik heb die settings nu aangepast (kinderslot uit), maar heb nog niet kunnen testen of dat ook inderdaad helpt.
  3. Auteur
    UPC (nu Ziggo)
    Datum
    Geachte heer Speel,Uit onze gegevens blijkt dat wij uw vragen hebben beantwoord. Gezien wij niet meer van u vernomen hebben, gaan wij ervan uit dat de Horizon MediaBox naar tevredenheid functioneert. Indien dat niet het geval is, dan verzoeken wij u vriendelijk dit aan te geven middels een reactie op dit bericht.Met vriendelijke groet,UPC Nederland

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen