Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Opgelost door UPC (nu Ziggo): UPC mediabox teruggestuurd en niet aangekomen!?!
Details
De klacht
Ik ben de zoveelste op rij die het slachtoffer is geworden van het op magische wijze verdwijnen van mediaboxen. Ik vind dit bijzonder kwalijk omdat het blijkbaar structureel gebeurt. Het lijkt me dan ook niet meer dan logisch dat UPC hier coulance toepast. Ik heb de mediabox persoonlijk netjes ingepakt en op het postkantoor afgegeven. Het bewijsje heb ik na geruime tijd weggegooid in de veronderstelling dat alles goed was aangekomen omdat er verder niets is gecommuniceerd. Tijd voor een collectieve klacht?De oplossing
Restitutie 150,-.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.