Opgelost door UPC (nu Ziggo): UPC mediabox teruggestuurd en niet aangekomen!?!

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 96763
Gebruiker
Esther
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik ben de zoveelste op rij die het slachtoffer is geworden van het op magische wijze verdwijnen van mediaboxen. Ik vind dit bijzonder kwalijk omdat het blijkbaar structureel gebeurt. Het lijkt me dan ook niet meer dan logisch dat UPC hier coulance toepast. Ik heb de mediabox persoonlijk netjes ingepakt en op het postkantoor afgegeven. Het bewijsje heb ik na geruime tijd weggegooid in de veronderstelling dat alles goed was aangekomen omdat er verder niets is gecommuniceerd. Tijd voor een collectieve klacht?

De oplossing

Restitutie 150,-.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Esther
    Datum
    Gebeld door UPC en ik krijg mijn €150,- terug... want mijn mediabox was toch aangekomen... stond gewoon in de computer... had de vorige UPC-medewerker waarschijnlijk over het hoofd gezien... Enfin, alsnog netjes afgehandeld en ik ben weer een tevreden klant!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Esther
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen