Opgelost door UPC (nu Ziggo): UPC NEDERLAND WILT AFKOOPSOM ABONNEMENT VOOR HET OPZEGGEN VAN ABONNEMENT VANWEGE HET FEIT DAT IK GA SAMENWONEN

Denisehoepel

Binnenkort ga ik samenwonen met mijn vriend, heb netjes een brief naar UPC gestuurd om mijn abonnement op te zeggen. Mijn vriend is al voorzien van internet dus kan ik het niet mee nemen naar nieuwe huisje. Nou kreeg ik een brief terug dat ik een afkoopsom moet betalen. Ik neem aan dat als je al een jaar een abonnement heb dat het niet nodig is om een afkoop som te moeten betalen. Ik heb namelijk al sinds juli 2012 een abonnement . Heb er ook heen gebeld maar kreeg te horen dat ik maar moest betalen.

Graag afsluiten zonder een afkoopsom te moeten betalen. Ik heb altijd met plezier gebruik gemaakt van de diensten van UPC. En zou mocht het weer nodig zijn gebruik willen maken. Ga er niet bij weg omdat ik niet tevreden was.

UPC (nu Ziggo)
    Geachte mevrouw Hoepel, Een medewerker heeft inmiddels telefonisch contact met u gehad en de kwestie besproken. Mocht u het op prijs stellen dat de medewerker
    nogmaals contact met u opneemt dan vernemen wij dit graag van u.
    Indien u de kwestie als afgehandeld beschouwt, dan verzoeken wij u vriendelijk de status van dit dossier als zodanig aan te passen.Met vriendelijke groet,UPC Nederland
    Ben tevreden met resultaat

Denisehoepel

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?