Klacht UPC (nu Ziggo): UPC Nederland

Herenstel

Door meerdere klachten van de proviader UPC Nederland te mogen lezen ook hier bij klachtencompas , blijkt dat UPC Nederland telkens hun klachten niet op deze webblog te willen te reageren.
Dat houdt in dat UPC Nederland hun klachten weten te doen maken door dat zij vele klachten doen maken. Dat houdt in dat UPC Nederland u om de tuin weet te lijden om hun administratie fouten doet plaatsen.
Nu blijkt dat UPC Nederland graag mensen helpt die zich doen weggeven voor een ander.
Waar de delicten medewerker zelf u doet vervalsen. De politie van district Noord en Oost Gelderland is hier van op de hoogte gesteld als er in Winterswijk bij KPN door UPC Nederland in de centrale een internet lijn afgesneden door deze persoon. De woonbaar is aan de Misterweg 127a 7102 BJ Winterswijk die de UPC Nederland alles heeft doen vervalsen.

UPC Nederland u doet op consumenten rechten niet goed aan.
Ik verzoek u de schade die u heeft begaan bij KPN alles te doen betalen omdat uw telefoonisten niet aa n de proviader wet geven hebben doen houden zullen u vele klanten doen weggooien.
Waar door een oplichter mede plichtig te doen helpen door middel van artikel 1 boek 1 van de burgerwetboek en de wet van de bescherming van de persoonsgegevens te doen overtreden.

UPC (nu Ziggo)
    Aangezien het dezelfde kwestie betreft als Klacht ID 80128 en door de consument geen nieuwe informatie is aangedragen die ons standpunt zou kunnen doen wijzigen, is ons standpunt in deze kwestie ongewijzigd.Voor ons standpunt verwijzen wij naar onze brieven aan consument.van 14 oktober 2014, 27 oktober 2014 en 3 november 2014.
    Herenstel
    Volgens de regelementen van de proviaderwet geving is dat u van UPC Nederland niet toegestaan dat door een verwijzing van een vorige bewoner op een adres bij de nieuwe bewoner de rekening van de vorige bewoner te presenteren. Daar is door het klacht van de nieuwe bewooner bij het team van Politie een melding gekomen dat UPC Nederland nooit een rekening van een vorige bewooner te mogen halen bij de Nieuwe bewooner waar UPC Nederland Administratie regelmatig wel doet uitvoeren betekend dat op de w
    Herenstel
    Dan via een dating site is er vermeld dat een derde de internet aansluiting van een derde bij KPN is geblokkeerd door dat de persoon bij UPC Nederland heeft zich weggegeven voor een andere persoon die hij heeft doen vervalsen om zijn internet verbinding door UPC Nederland te laten blokkeren. Is dat UPC Nederland mede plichtig is om de Rekening van de klant bij KPN te doen betalen door medeplichtig te doen stellen voor een persoon die onder de reclassering is vermeld om hem te doen helpen voor ee

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?